Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Menar du sista klick eller bara klick? Jag har iaf lagt ut nu att jag behöver klick, inte sista dock.

Jag har ett mål nu att klicka som sista på en väns häst, så har någon ett sista klick skriv gärna här eller ett pm :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

kl*

Hur långt har ni kommit i eventet?

Jag är på hinder 8 just nu, har dock inte klarat sista målet på den än, kommer aldrig upp några sista klick :/

Såg även att min hingst ligger 4 i popularitet på rhs :) Lite små kul, drar in pengar nått förbannat med betäckningar verkligen!
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag är på mål 9 och har 48p. Behöver ett sista klick för att klara den, men tror tyvärr att jag har fått maxantalet vänklick för idag redan. Du kan kolla, heter saint__anger på howrse.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag har 48 poäng på nr 9, blir klar med den nu kl. 16:) Ett bra tips inför framtida sådana här event är att ha vänner i massor:P Då ökar ju sannolikheten för att den man klickar på är sista klicket:) Jag brukar typ lyckas med det målet direkt.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kollade men du hade inget ute, däremot så hade någon annan lagt ut som visst var sista klick så fick klart målet :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Är på mål 8/20. Behöver 10 poäng till för att klara den hästen.
Har gett sambon i uppdrag att klicka åt mig nattetid (han sitter uppe sent) och dagtid då jag jobbar :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Har exakt samma poäng kvar som du, även jag har sagt åt sambon att försöka komma ihåg klicka åt mig :angel:

Dramatik: Jo har en drös med vänner sen något gammalt event, har nästan alltid flera att hjälpa hela tiden så var bara en tidsfråga innan jag fick klart målet antar jag :P
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Är på häst 10 och har som mål att tjäna 1eq i en tävling. Har ni nå tips på hur jag lyckas på bästa sätt?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Ta en så dålig häst som möjligt med så lite färdigheter som möjligt. Inackordera den i så dåligt stall som möjligt och vanvårda den lite så att hälsa och moral sjunker lite. Starta den sedan i hopp/fälttävlan som har en insats på 9 equus:)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Gjorde som du sa, men billigaste som kom upp låg på 11eq. Och nu står de att det inte finns några tävlingar för tillfället, vad beror de på?
Någon som klarat mål 1 på häst 10 och vet vad mål 2 är för nåt och vilken belöning man får?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Det är för att det antagligen är många som försöker klara målet så de tävlingarna tar slut fort. Mål 2 på häst nr. 10 är: Använd ett åldrandepoäng på en 10 år gammal häst. Belöning: att kunna klicka 2 gånger var 3:e timme.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Jaha, då ska jag tydligen föda upp en enhörning ..

Jag har inga enhörningar själv, så hur går jag enklast till väga? :p
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Nu ligger det en ressad åt dig :)

Jag vill väldigt gärna ha tillbaka henne när du är klar ;)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack så mycket! Vilken snygg donna. :love: Jag ska se till att hon kommer hem helskinnad.

Visst är det dessa som bara får betäckas vissa tidpunkter? Hur får man reda på detta? Gud, vad jag känner mig klantig. :o

Edit: Hittade! 23:15, it is. Är det då man måste klicka på "betäck mitt sto"?
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

23, 15 måste du genomföra sista steget av beteckningen. Välj alltså hingst o gör allt utom just sista steget. Lycka till!

Jag behöver oxå ett sista klick om nån har snart :-)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Tack, Lily! Hur går det med dina connisar? :laugh:

Det känns som att det är mer dött på connemara-fronten är vad jag någonsin har upplevt, just nu ..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 334
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 040
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
14
· Visningar
772
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 221
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp