Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Knapplån. Jag är på målet att bli gratulerad 15 gånger, skulle ni kunna hjälpa mig? Heter Bounce.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Behöver också bli grattad. Hojta om nån mer behöver ett grattis så klickar jag.
 
Senast ändrad:
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL

Hej! Är på målet med att bli grattad 15 ggr, vill ni hjälpa mig är jag evigt tacksam! Grattar alla som har skrivit här också såklart! Heter Frusta på Howrse :laugh:
Har börjat på en ny användare efter att jag råkade vara för oaktiv på det gamla :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag behöver med bli grattad!

Ska gratta dom här som skrivit att dom behöver med :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*KL*
Urrk, drygt att behöva vänta 22 timmar innan man kan fortsätta med målen. Har iaf klarat av de två första maskinerna. Hur går det för en andra? Ska försöka hålla mig ifrån att köpa pass, men känner jag mig själv rätt så kommer jag bli frustrerad på slutet och kanske spendera en del iaf :angel::o
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Jag är på mål 13 av 15 på andra maskinen och det står Föd upp ett sto.
vad ska man göra då.?
Jag har fölat fram ett sto och jag har åldrat upp ett föl ingen av dem fungerade någon annan som har lyckats.?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 331
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
980
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
697
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Löptik
  • Forl kostnad?
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp