Howrsetråden, den nionde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den nionde

Klart ligger en häst ute till dig...

Jag har lyckats hålla mig ganska flytande på vinst lotterna..
Vann däremot ett pass paket, :bump:annars har det mest varit pandoras ask eller svart orkide i massor ganska värdelöst tar inte död på mina hästar så mkt...
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

*kl*

Ingen av er som föder upp welshar och som kan tänka sig att sälja följande färger till mig?

-Skimmel
-Flax leverfärgad fux
- Musgrå
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Jag tänkte att jag inte haft så mkt tur i lotteriet, men när jag tittar på vinterna så har jag nog haft lite tur ändå;

Hesitas gåva
Y-horn
Harmonipaket
Fruktbarhettrollspö
Zeus blixt
+ en kwpn-häst. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Många bäckar små! Det roligaste jag fått (SM-föremål) i lotteriet är än så länge:

  • Filosofens sten
  • Guldäpple
  • Zeus blixt
  • Fruktbarhetstrollspö
  • Medusas blod

Medusas använder jag inte ofta, men det finns säkert alltid någon som vill byta mot något eller köpa det. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

KL, Saint, jag har för tillfället ingen häst att avvara! Jag är ledsen. D:

Jaha, då vann man en hestias gåva, jag som inte sysslar med enhörningar. Då de är så fruktansvärt dyra undrar jag om någon här skulle kunna tänka sig, eller vet någon som kan tänka sig, att låna ut ett enhörningssto för betäckning? Helst ser jag att det är en connemara, men blir det för svårt kanske jag måste tänka om.
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Kl

Jag verkar samla på Zeus blixt.
Hör av er om det är någon som är intresserad och vad ni vill byta mot. :)
 
Sv: Howrsetråden, den nionde

Funderar på att ta upp howrsandet nu igen, kethets heter jag där med om ni vill kolla in vad jag gjorde för 100 år sedan:p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
28
· Visningar
2 318
Senast: pepp
·
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
44
· Visningar
977
Senast: pepp
·
Hästmänniskan Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :) Idag åker vi till kliniken för en...
Svar
11
· Visningar
687
Senast: Bison
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 207
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp