Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Är det alltid så svårt att hitta arbetare till ridcentret? Tycker jag jämt får hyra in tillfällig arbetskraft bara för att de inackorderade ska få det bra
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja det kan vara riktigt svårt tycker jag, bara stalldrängar är lätta att få tag i. Nu har jag gett upp och kör bara med tillfällig arbetskraft och mig själv som sadelmakare, dyrt men enkelt. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag tycker bara det är ridinstruktörerna som är svåra att få tag i, resten brukar nappa rätt lätt på jobberbjudanden, det svåraste är snarare att få dem att stanna kvar:p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Kollade resultatlistan på en tävling min häst vann, och bakom henne står det "1 bedrift och 30.7%" - vad menar de med "en bedrift"? :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

hittade en sida under "mitt konto" som heter "mina kort". Är det en gammal tävling eller något pågående? Hur funkar det isf? :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har för mig att man kan köpa samlarkort, irl då, som man kan lösa in i spelet på något vis. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det är från gamla event, då man skulle samla olika kort för olika vinster :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Haha! Han ligger på omkring 0 i blup just nu, men jag kan träna upp honom en del vid intresse. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

ok, tack!


Ny fråga :D De där bonusarna som man kan ge till hästarna, typ guldsporrar eller sjöhäst, förstår inte riktigt på vilket sätt de förbättrar färdigheterna? Gör det att hästen snabbare blir blupad, och nedärvs de egenskaperna om man avlar på hästen? Eller är det i stort bara bonus för tävling etc.?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Håller på att träna upp stoet i fråga, och om hingsten tränas mer kan han absolut vara itnressant :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 181
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 993
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp