Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Så de lotterna man ger bort förlorar man inte själv då?

Förlåt om jag är dum :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Nej, man kan dels köpa lotter åt sig själv, det kostar mer för varje lott man köper. Sedan kan man också köpa lotter till sina vänner. Det brukar vara begränsat till 1 lott/vän och kostar typ 200 e/lott.

Så man förlorar ingenting på att ge bort lotter, man får bara gladare vänner :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*KL*
Det är ingen som har en spanjor med GP på minst 650 som man kan få betäcka med?

Hmm, funderar eventuellt på att annars korsa med Lusitano. Kan det bli en vettig Grand Prix häst tro?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

är det någon som vet hur det ligger till med blup och gudomliga hästar? Spelar det roll om hingsten inte har 100 när man avlar etc?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Hoppas inte det. Betäckte min Venus igår och varken hon el hingsten var fullbluppade..
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*

Folk släpper lös för mycket hästar, finns ju knappt några att köpa längre :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Den har väldigt bra gp men eftersom den inte är renrasig så blir det nog värre, iaf brukar de flesta vilja avla på endast renrasiga. :) Men Pride får förstås säga själv ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Det låter rätt bra :) Fast hade väl helst haft nån som var 100bluppad, då stoet inte är det :angel:
Vad skulle du vilja ha för en sån betäckning?

zassoo: Ah, hade nog helst velat ha en renrasig ja :o
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Jag föll för eventet och släppte lös de som behövdes för nivån enkel. Nu har jag gett upp, får ju varken hästar eller pengar kvar annars ju.

Släppte lös mitt stoföl som var några timmar gammalt, men hon finns fortfarande kvar :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

jag struntar också i det :cool: Får se vad jag får för hästar "gratis" av spelet och kan få något kul på att släppa ut nån nånsenshäst, men har inte så många så det tar emot att släppa iväg dem :p
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

*kl*
Får ge mig på svår nivå, har varesig någon gudomlig/vild/speciell häst eller någon med rosett... Men fram hit har det gått rel. lätt...
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du får gärna reservera en betäckning åt mig då :) Kanske dröjer tills imorgon innan jag accepterar, för har lite dåligt med eq :angel:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Okej, har ressat en betäckning.

KL

Någon har bjudit 6000 som första bud på en av mina skräphästar :eek: :d Tror jag la ut den för 900. :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 105
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
917
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 179
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 985
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp