Howrsetråden, den åttonde

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Jag har en arab (från Nizhoni ;) ) och en lusse och jag har fått fontän alla gånger jag anmält mig till Grand Prix. Hamnat på runt 30:e placering.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Om 3 dagar kommer jag också att få Venus. ^^ Att jag får offra en Mist spelar inte så stor roll.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Är det inte bättre att vänta en dag till och använda en joker?
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Men man kan väl bara få en jokerhäst per land på elit-nivån? Jag har ingen häst som vunnit rosett. Dessutom står mina 2 Mist:ar bara och skräpar.
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Du är inte intresserad av att sälja den ena om den bara står och skräpar ;-)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Aha ja så kanske det är, och har du två Mist så förstår jag lite mer ditt val. Även om man inte använder dem (jag gör sällan nåt med min) så är det ju alltid kul med en divine.. Men har man två så blir det ju inte samma förlust. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Har inte skrivit i tråden så mycket men jag måste säga att jag verkligen känner hatkärlek för det här eventet... Roligt men drygt på samma gång. Känner väll spontant att belöningarna inte riktigt är värda mödan. Jag hade inga "skräphästar" alls stående nämligen utan ha fått köpa i stort sett alla. Och dom är ju inte billiga nu ;).
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

KL

Arbetar med hingsten som jag ska blupa. När jag köpte honom hade han cirka -98 i blup och nu är han i alla fall på plussidan. Fixade Ungerns "återbefolka världen!" så nu har jag ytterligare tio åldrandepoäng för att arbeta med honom. Pandoras ask kanske jag kan göra mig av med - har ingen användning för den. :D
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Hur bra måste en häst vara för att gå starta grand prix?

Sen undrar jag, finns det verkligen ingen med en häst som är över 20 som kan tänmka sig att sälja den till mig? (Säljer givetvis tillbaka den så fort jag får!) Tänker ite släppa den fri, utan bara ha den för att uppnå ett mål! Vad jag förstår så får den vara odödlig, men inte gudomlig eller "speciell" :confused:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Vilket mål är det? Jag har en häst som är över 25 och har 0 färdigheter som du kan få låna och sen reservera till mig igen. :)

Har reserverat den. Åldra den helst inte så överlever den nog tills du är på mål 91 och behöver köpa just en sån häst. ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Ja oja :D Direkt några åldrandepoäng flyger förbi på skärmen så ska jag jobba med hans trav och släpa ut honom på tävlingsbanorna på allvar. :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

kl

Hur bra måste en häst vara för att gå starta grand prix?

Alla hästar kan vara med i Grand Prix:n, spelar ingen roll hur "bra" den är :) Om du vill placera dig så får du nog ha lite bättre hästar med högre GP och färdigheter, samt en massa sm :)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

åh, tack! Det är mål nr 65 :)

Om jag jobbar på så kanske jag hinner till mål 91 innan jag kan reservera den tillbaka till dig :idea:
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Alla hästar kan vara med i Grand Prix:n, spelar ingen roll hur "bra" den är :) Om du vill placera dig så får du nog ha lite bättre hästar med högre GP och färdigheter, samt en massa sm :)
ahaaaa :idea: Tänkte mest när folk skrev att det tog sån tid att gräna gp-hästar :p Men det handlade kanske att träna upp dem så man hade nån chans att placera sig ;)
 
Sv: Howrsetråden, den åttonde

Mål 91 är att köpa en sån häst, så du behöver inte ha bråttom. Det är 20 dagar innan vi kan fixa det, 10 innan jag kan köpa hästen och ytterligare 10 innan du kan köpa den igen. Om nu inte någon annan behöver den emellan, du kan sälja den till någon annan bukefalist bara du säger att den ska till mig sen och inte gå som passhäst. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag postar en ny tråd då den andra låg på 100sidor och snart 2000 inlägg 😁
2
Svar
26
· Visningar
2 102
Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
2 3
Svar
41
· Visningar
915
Senast: Mineur
·
Svar
2 001
· Visningar
98 169
Senast: pepp
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
51 52 53
Svar
1 056
· Visningar
33 973

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp