Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi tar det lugnt, Tindra och jag ligger och latar oss i soffan om dagarna. Hon kräver mycket närkontakt nu.
Hon är fortfarande mycket tät, Tröttare än vanligt. Äter fortfarande inte lika mycket som hon brukar. Inatt var det jobbigt för henne, var mycket rosslig i halsen
skratten är det bästa! gud man bara dör, fast jag skrattar ju hela tiden nu för Lykke ska bara göra pruttljud hela tiden alltså jag har kramp i magen
fast alltså hon är så galet bestämd av sig. hon skriker, hon är inte ledsen eller så utan bara förbannad - om man inte håller upp henne och hoppsadansar henne! guuud jag har ju träningsvärk från ridningen och nu från den här hoppsadansen som hon bara älskar hon skrattar typ så mkt hon kan o bara kiknar. my god! idag fick hon göra lite gitarrsolon oxå...
Jaa, pruttljuden är ju bara helt lovely!
Molly gör pruttljud hela tiden och det bara sprutar saliv när hon gör dem
Lite kl
Hmm, börjar bli orolig att Molly inte lgår upp i vikt som hon ska...
Har hört flera bebisar som är yngre som väger mer än henne.
Hon äter väldigt sällan och inte långa stunder heller + att hon kräks mängder.
Ska bli spännande att se på kurvan nästa gång på bvc...
Så länge hon följer sin egen kurva så spelar det ingen roll vad andra ungar väger. WHO har en kurva man kan kolla också, brukar stämma bättre, den finns på nätet.
Det är det jag oroar mig för, att hon inte ska följa sin kurva alltså.
Hittills har hon följt medelkurvan så jag är inte orolig för att hon är underviktig, men det skulle ju inte vara så kul om hon hamnar under.
Asch, jag ska väl kanske inte ta ut oron i förskott.
Hon verkar ju må bra iaf och om hon inte har gått upp som hon ska så lär väl bvc-tanten hitta på nån lösning.
Ja´g känner att jag kan lita på henne iaf .
Vi ska till bvc på tisdag, dags för första sprutan. Måste komma ihåg att kolla så vi har suppar hemma.
Mycket nyfiken på vad hon väger nu, gissar på ~6kg.