Höstföräldrar 2023

H kommer snart stå upp, det är såå nära att han drar sig upp, styrkan har han, han är bara lite försiktig och det är jag faktiskt lite glad att han är.

Idag har vi haft lite sent halloween mys med några vänner och deras barn och H levde verkligen livet med alla barn. Dock var det jobbigt och han däckade i min famn strax efter att alla åkt hem. Nu är han pigg efter nästan två timmars vila. Undrar när han somnar för kvällen idag.

Vi har en ettåring här hemma nu och vad mysigt det är. Han förstår så mycket av det man säger och har 4-5 ord han själv kan säga. Fortfarande så otroligt busig men samtidigt mycket mer förnuftig och eftertänksam än vad storebror var. Tror det är därför han inte går själv ännu, med gåvagn och längst möbler går bra men släpper man honom så han ska stå själv sätter han sig trots att han inte tappar balansen. Väntar på det plats på förskola. Den vi helst vill ha hade fullt när jag pratade med dom sist, jag hoppas de flyttar upp något barn till större avdelning så att han kan få börja där.

Jag var ifrån H och storasyster torsdag/fredag pga att jag lite akut fick operera bort gallblåsan. Trodde först jag skulle opereras på torsdag morgon och få komma hem på kvällen men så blev det inte utan klockan sex på kvällen var det dags. Var så, så rädd att amningen skulle störas men tji fick jag.

Att åka hem blev heller inget att tänka på då jag mådde pyton av morfinet och hade väldigt ont efter operationen. Idag mår jag dock bättre.

H har haft det jätte bra med pappa och storasyster dessa dagar dock. De har verkligen bondat när jag var borta :heart

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 885
Senast: Derivata
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: enough
·
Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
535
Senast: Gabby_Ossi
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 528
Senast: Queen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V