Jag tycker det känns bra att gå! Var sitter fogarna egentligen? Det spänner lite i nedre delen av magen när jag tar i för mycket men det är nog livmodern eller någon sena.
Jobbigt om det skulle komma för tidigt, @vinkelina hade det att göra med att du nyss fått barn innan?
@Eli Vad bra att cykla till och från jobbet varje dag! Önskar jag hade lite kortare, tar en timme enkel cykeltur inklusive ombyte och inlåsning av cykel så det blir aldrig av.
För mig gör de ont inne i skinkorna typ, har sedan innan ofta problem med si lederna och är lite i samma område. Samt i blygdbenet (finns någon fog däromkring tydligen också) Tråkiga sanningen är att man märker när det är fogarna som bråkar. Vissa får ju inga problem alls så kanske hör till en av dem (eller får de i slutet)
Jag har ju en ledsjukdom i grunden som gör att jag är väldigt lös i kroppen sedan innan. Och så fem väldigt täta graviditeter på det (första i augusti 2015) dock två missfall. Amning påverkar ju också lederna och gör att man kan vara dålig ännu ett år efteråt. Slutade ju amma så sent som för 10 månader sedan