Ja nu får man verkligen klaga och gnälla inte ens gravidbyxorna sitter helt hundra skönt längre. Känns som jag svullnat på alla håll och kanterUsch jag känner så med er som är på sluttampen nu. Det är otroligt skönt att inte väga 500 kg längre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu får man verkligen klaga och gnälla inte ens gravidbyxorna sitter helt hundra skönt längre. Känns som jag svullnat på alla håll och kanterUsch jag känner så med er som är på sluttampen nu. Det är otroligt skönt att inte väga 500 kg längre
Jag har jättesvårt att se mig på andra sidan graviditeten. Har tankar på att jag kommer känna mig såhär klumpig och orörlig samtidigt som jag ska ta hand om en liten bebis. Ändå går jag fortfarande rätt långa promenader så jag inser att det nog inte är värre för mig än för någon annan.Usch jag känner så med er som är på sluttampen nu. Det är otroligt skönt att inte väga 500 kg längre
Jag har jättesvårt att se mig på andra sidan graviditeten. Har tankar på att jag kommer känna mig såhär klumpig och orörlig samtidigt som jag ska ta hand om en liten bebis. Ändå går jag fortfarande rätt långa promenader så jag inser att det nog inte är värre för mig än för någon annan.
Mina förlossningar har varit så olika! Med första vägrade jag lämna BB på en vecka, och var inte särskilt rörlig efteråt. Mycket pga ensam med kolikbarn. Med dottern traskade jag upp direkt från förlossningen och var sen igång som vanligt typ. Så känns som det kan bli hur som helst den här gången .Minns efter förra förlossningen. Jag var rätt orörlig tiden innan vilket gossen på 18 månader utnyttja rätt bra (nu är de två som gör hyss och springer iväg. För de vet att jag inte kan springa efter)
nåväl. Ett par veckor efter förlossningen med lillebror var alla krämpor borta i princip. Chocken hos storebror då jag sprang ikapp och lyfte upp honom
Åh vad jag också skulle vilja åka och bara hänga i vattnet och känna mig lättare. Får se om jag lyckas ta tag i det.Var och simmade igår och var nog lite väl optimistisk de första två längderna när jag körde samma takt som Icke-gravid va helt slut så fick bli väldigt långsam simning resten av tiden. Men väldigt skönt för kroppen.
I övrigt känner jag också mig jäkligt tung och orkeslös. Är liksom helt slut efter att ha ordnat frukost o diskat, sen måste jag vila på soffan. Det märks att man gått upp närmre 20 kg också. Det blir tungt att ligga på soffan också efter ett tag. Idag har jag som mål att fålla och hänga upp ett par gardiner som jag tänkt gjort i månader
Jag håller med om att det är jobbigt nu. Är dessutom förkyld. Sambon skämtade igår om att jag vet hur han har det nu - han har en liten "ölmage", jag ville slå till honom och göra slut och sen tittade jag på bebisbilder på Instagram och grät halva kvällen igår. Hormoner?
Sorry för skrattgubbe men igenkänningsfaktorn är hög!Ja gud, hormonerna har verkligen slagit till här också. Tycker jag varit väldigt förskonad hittills, har känt mig stabil i humöret hela graviditeten men den här veckan gråter jag för allt. Såg ett avsnitt av Modern family där tvillingar föddes och grät ögonen ur mig. Min sambo lämnade en fin lapp till mig en morgon som jag grät över hela dagen. Idag lyssnade jag på Goliat med Laleh och började gråta för att den var så fin . Har typ aldrig gråtit av rördhet tidigare i livet så känner mig så främmande från mig själv.
Sorry för skrattgubbe men igenkänningsfaktorn är hög!
Min låtlista "soft" kan jag inte lyssna på alls utan att bryta ihop helt pga alla låtar är så fina/sorgliga/vackra.
Ja, kör inte bil själv men är ju de där ”ska bara” så är kroppen mos sen!Usch, vet precis känslan! Att handla är fasiken inget lätt projekt som höggravid! Tycker alla lyft ner i vagn och sen bil är så jäkla jobbigt för rygg.
Tittar in och lämnar en kort hälsning. Lillasyster föddes i morse 05:43 med snitt efter en jobbig förlossning. Hon mådde fint och är så fin ❤ 3410 gram och 50 cm. Nu ligger vi på bb. Värre än jag trodde att vara här ensamma, får typ tjata om att få hjälp hela tiden. Återkommer med förlossningsberättelse
Stort grattisTittar in och lämnar en kort hälsning. Lillasyster föddes i morse 05:43 med snitt efter en jobbig förlossning. Hon mådde fint och är så fin ❤ 3410 gram och 50 cm. Nu ligger vi på bb. Värre än jag trodde att vara här ensamma, får typ tjata om att få hjälp hela tiden. Återkommer med förlossningsberättelse
Tittar in och lämnar en kort hälsning. Lillasyster föddes i morse 05:43 med snitt efter en jobbig förlossning. Hon mådde fint och är så fin ❤ 3410 gram och 50 cm. Nu ligger vi på bb. Värre än jag trodde att vara här ensamma, får typ tjata om att få hjälp hela tiden. Återkommer med förlossningsberättelse
Grattis till lillasysterTittar in och lämnar en kort hälsning. Lillasyster föddes i morse 05:43 med snitt efter en jobbig förlossning. Hon mådde fint och är så fin ❤ 3410 gram och 50 cm. Nu ligger vi på bb. Värre än jag trodde att vara här ensamma, får typ tjata om att få hjälp hela tiden. Återkommer med förlossningsberättelse