Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Använder ni amningskudde? Jag har alltid tänkt att en vanlig kudde går lika bra men alla kuddar liksom glider undan. Nu börjar jag fundera på om en amningskudde ändå är värt att köpa?
Använder ni amningskudde? Jag har alltid tänkt att en vanlig kudde går lika bra men alla kuddar liksom glider undan. Nu börjar jag fundera på om en amningskudde ändå är värt att köpa?
skönt!! Jag pallar upp med kuddar men bebis kommer i glipan mellan mig och kudde och sen är den väck. Blir galet sliten i axlarnaFörsta sex veckorna ungefär så använde jag amningskudde jämt, nu väldigt sällan. Upplevde att det funkade bäst med liten bebis, nu funkar en vanlig kudde lika bra och är enklare att justera. Ammar nästan alltid i fåtölj med armstöd som jag klämmer fast kudden emot.
För stor, på höjden?Förra gången lånade jag en som jag använde heela tiden. Köpte en den här gången som jag använt typ 2 gånger Men det beror nog på att jag bröt svanskotan och därmed inte kunde sitta rakt utan måste sitta snett, går sådär med en amningskudde då. Nu kan jag normalt en stund men nu är bebis för stor istället
Köpte en förra graviditeten och har använt den typ jämt både då och nu. För mig har det helt klart varit en bra investering. Tycker det är jobbigare att amma när den är i tvätten. Jag har en som är ”fast” i stoppningen men har provat såna som är mer ”lösa” typ med små kulor i på bb och hos kompisar och skulle nog hellre köpa en sån. Det säljs massor av amningskuddar i säljgrupper så köp en billigt och prova vetAnvänder ni amningskudde? Jag har alltid tänkt att en vanlig kudde går lika bra men alla kuddar liksom glider undan. Nu börjar jag fundera på om en amningskudde ändå är värt att köpa?
Bra tips, ska kolla!!!Köpte en förra graviditeten och har använt den typ jämt både då och nu. För mig har det helt klart varit en bra investering. Tycker det är jobbigare att amma när den är i tvätten. Jag har en som är ”fast” i stoppningen men har provat såna som är mer ”lösa” typ med små kulor i på bb och hos kompisar och skulle nog hellre köpa en sån. Det säljs massor av amningskuddar i säljgrupper så köp en billigt och prova vet
skönt!! Jag pallar upp med kuddar men bebis kommer i glipan mellan mig och kudde och sen är den väck. Blir galet sliten i axlarna
För stor, på höjden?
Kanske korkad fråga men jag bjuder på det i så fall: var tusan kommer all luft i bebismagen från? Jag tycker inte hon sväljer luft när hon äter men var kommer det annars från?
Samma mysterium här.Kanske korkad fråga men jag bjuder på det i så fall: var tusan kommer all luft i bebismagen från? Jag tycker inte hon sväljer luft när hon äter men var kommer det annars från?
Ja du, det är ett mysterium Tintin sväljer mycket luft så jag förstår att han pruttar, men ibland känns det som orimliga mängder
Kan det bero på något vi mammor äter? Helammar ni?Samma mysterium här.
Kanske korkad fråga men jag bjuder på det i så fall: var tusan kommer all luft i bebismagen från? Jag tycker inte hon sväljer luft när hon äter men var kommer det annars från?
Kan det bero på något vi mammor äter? Helammar ni?
Mina äter ju från flaska och får tyvärr i sig mycket luft därifrån, men har också undrat hur det går till med amning? Jag funderar också på var maten tar vägen i mina bebisar, de äter och äter nu för tiden (så skönt!) men bajsar typ aldrig, fattar inte hur det är möjligt att de kan fortsätta äta trots att ingenting kommer ut.
... Och jag undrar tvärtom . För varje blöja jag byter går det två, för det Blir alltid en extrabajsMina äter ju från flaska och får tyvärr i sig mycket luft därifrån, men har också undrat hur det går till med amning? Jag funderar också på var maten tar vägen i mina bebisar, de äter och äter nu för tiden (så skönt!) men bajsar typ aldrig, fattar inte hur det är möjligt att de kan fortsätta äta trots att ingenting kommer ut.
Jag äter inte så mycket gasbildande . Choklad tror jag absolut att man kan ätaHelammar. Man avråds ju från att äta för mycket gasbildande när man ammar. Jag skippar kål, bönor, broccoli och blomkål nu. Gul lök äter jag lite grann i lagad mat. Choklad kan jag inte hålla mig ifrån Kanske är den?
Helammar.Kan det bero på något vi mammor äter? Helammar ni?
Jag äter inte så mycket gasbildande . Choklad tror jag absolut att man kan äta