Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy, lite respektlöst är det kan jag tycka!Liten rant här bara, men kan folk sluta pussa på och klappa på bebis i ansiktet när de är tydligt förkylda !? Släktkalas med 50 personer idag och i Vabruari är jag inte det minsta glad åt närgångna människor, släktingar eller ej. Och what's up med att komma och klappa på bebisen när jag sitter och ammar honom?
Vilken godingTom en slaskig februaripromenad är ljuvlig med denna unge i vagnen
Slask !?? Här vräker det bara ner snö.... bor i Dalarna.Tom en slaskig februaripromenad är ljuvlig med denna unge i vagnen
Slask !?? Här vräker det bara ner snö.... bor i Dalarna.
Usch vad jobbigt, hopas du kryar på dig snabbt!Jahapp... dunderförkyld igen. Kul. Har hög feber och så ont i lederna att jag gråter när jag vänder mig om i sängen på nätterna. Har flyttat in i gästrummet för att kunna ligga där i min misär med mina vänner halstabletterna (som är helt värdelösa eftersom man inte får ta the good stuff när man ammar) och vattenflaskan. Tack och lov för att Dunderklump sover hela nätterna. I övrigt känns det så märkligt att ha en ålande bebis hemma som man måste passa på, men det är verkligen superhärligt att se honom ta för sig av världen!
Jahapp... dunderförkyld igen. Kul. Har hög feber och så ont i lederna att jag gråter när jag vänder mig om i sängen på nätterna. Har flyttat in i gästrummet för att kunna ligga där i min misär med mina vänner halstabletterna (som är helt värdelösa eftersom man inte får ta the good stuff när man ammar) och vattenflaskan. Tack och lov för att Dunderklump sover hela nätterna. I övrigt känns det så märkligt att ha en ålande bebis hemma som man måste passa på, men det är verkligen superhärligt att se honom ta för sig av världen!
Strefen! Lite dyrare men ok om man ammar. 1a på janusinfo. Räddade mig senaste förkylningen. Jag ville bara gråta när jag skulle dricka eller äta. Krya!
Idag kom jag äntligen till skott och bokade datum för dop av Caspian. Den 9:e mars är det dags, ska bli så kul
Ja! Det är jättemysigt, vi har min släkt och familj 35-40mil bort och det blir lite av en sammankomst samtidigt vilket är väldigt härligt. Sammys dop 2017 blev hur mysigt som helst så jag hoppas detta blir det ocksåMysigt med dop! Vi har funderat på någon slags namngivningsfest eller så istället men inte bestämt något...
Här blir det Välkommen till världen-kalas med 50 gäster om en månad! Ska bli så kul, många reser långt för att träffa vår älskade Dunderklump. Vi är så mycket ateister som två människor kan vara, så dop har aldrig varit aktuellt för oss, men jag kan verkligen förstå att det kan vara väldigt stämningsfullt och vackert med dop . Storebror har fått välja meny till kalaset, så det blir tacos och sen fyra olika tårtor. Well, sonen ville ha tio olika tårtor, men vi fick sätta gränsen vid fyra kände jag .
Har för övrigt 39,7 graders feber och ramlade tidigare idag mot vårt badkar och slog i hakan när jag skulle resa mig från toalettstolen. Livet leker .
När maken väcker en mitt i natten och berättar att man ligger och yrar i plaskvåta lakan. "Ge det stora fältet till invandrarna!" hade jag tydligen upprepat gång på gång .