Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi va iväg till Jämtland 14dagar när storebror va 4mån. 93mil i bilen, 1natt på hotell på väg upp och resterande i vår stuga utan tvättmaskin och nån natt på fjället i kompisarnas stuga utan el och vandring på 3h dit. Inte helt lätt att planera packning Storebror va dessutom kräkbebis så jag fick liksom tänka 14dagar =minst 20 ombyten Sen gjorde jag tabben och tänkte Västergötlandtemperatur i september =hyffsat varmt och kom upp till halv storm med snöglopp på fjället... Som tur är hade kompisarna extraöverdrag till bärselen och overall som deras dotter vuxit ur.På söndag åker vi till fjällen.
Jag ska packa åt en bebis
Va känslig du är Sammy sov som en stock i stort sett hela resan upp, tror vi stannade 3-4ggr för blöjbyte och amning så det gick kalas! Sämsta va nog hotellnatten Hundarna (har 2) morrade och småskällde hela natten och höll oss vakna@Lazy Lady herrejösses det där hade jag aldrig gjort
Ska packa ner typ alla kläder vi har för här kommer det också upp en del mat
Det kommer gå kalas!Jag har fått packa med mig typ alla kläder han har för bebis kräks rätt mycket och gör en och annan ryggbajs imorgon ska han, jag och min pappa sätta oss på flyget till Florida och hälsa på min syster är inte flygrädd själv men att resa med en 5-månaders kan bli spännande....
Men gud vad mysigtIdag har vi familjeinvesterat i en ny husvagn (eller ja ny och ny, den är begagnad men ny för oss!)
Hade husvagn när Sammy va nyfödd och det är ju så mysigt!! Har saknat den varje dag sedan vi sålde den och nu hittade jag en som hade det vi behöver så vi packade in ungar och hundar i bilen och åkte för att tiita.slutade med att vi tog med den hem direkt
Inatt ska vi premiärcampa hos farmor och farfar 1mil bort
Ja!! Underbart!! Älskar att bo i husvagn och va på campingar, är uppväxt med det.Kul med husvagn @Lazy Lady ! Kommer ni kuska land och rike runt nu i sommar, och gör ni något speciellt eller är det 'bara' semester?
Och någon som har sista minuten pack-tips på det här får ni inte glömma? Ja blöjor och mat har jag koll på men övrigt liksom..
Det är så mysigt!! Har tjatat hål i huvudet på maken om en ny vagn sedan vi sålde förra vagnen, tror vi köpte en för att det skulle bli tyst
Haha precis som det ska varaDet är så mysigt!! Har tjatat hål i huvudet på maken om en ny vagn sedan vi sålde förra vagnen, tror vi köpte en för att det skulle bli tyst
Eller hur Min man gillar som tur är också att bo i husvagn och det är så skönt att ha med sitt eget lilla boende när man åker iväg, framförallt när man har både barn och hundar.Haha precis som det ska vara
Nä men tror faktiskt att sambon skulle vara med på det. Vi brukar även spendera tid vid min pappas barndomsgård som ligger vid en sjö där även hela släkten håller till på somrarna så vi har som en egen privat camping där vid sjön, hur mysigt som helst och då passar det ju att även vi har en husvagn