När man vet att man kommer bli fruktansvärt illamående av att äta pizza, men ändå hänger med ett gäng från jobbet på pizzakväll... Vad tänkte jag med ? Eftersom vi inte har berättat för någon ännu så blev jag tvungen att fejka samtal hemifrån och skynda hemåt. Kräktes upp hela pizzan och vad som såg ut som större delen av min lunch i en rabatt ett kvarter ifrån restaurangen. Inte mitt stoltaste ögonblick.
Det märkliga är att trots att jag mår illa nästan hela tiden glömmer jag ofta bort att jag är gravid. Varken känner mig gravid eller ser gravid ut i övrigt, så igår var jag till exempel på vippen att tacka ja till att springa Göteborgsvarvet i maj tillsammans med en kompis . Kom i sista sekunden på att jag då förhoppningsvis är gravid i 25:e veckan och även om jag eventuellt fortfarande löptränar då ska jag nog inte räkna med att jag fortfarande springer halvmaran...
Haha samma här! Var iväg på middag i ett väldigt lyhört hus idag, men jag lyckades styra upp en promenad där jag var tvungen att gå tillbaka och kissa bara så himla less på detta krökande! Tack och lov går ju illamåendet över när man får kräkas, än så länge....