Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mjölk Och choklad/ godis jag äter aldrig sånt annars!!Apropå någonting roligare: Har ni några cravings? Jag är numera bara sugen på tre saker; filmjölk, kikärtor och glass . Inte tillsammans dock .
Apropå någonting roligare: Har ni några cravings? Jag är numera bara sugen på tre saker; filmjölk, kikärtor och glass . Inte tillsammans dock .
Har någon tecknat en gravidförsäkring? Jag har gratisvarianten men tänkte teckna en betal snart.
Jämfört de olika bolagen åt och sett en stor skillnad och det är att det bara är typ ett par bolag som sedan erbjuder att gravidförsäkringen övergår i en barnförsäkring utan hälsoprövning. Känns inte det väldigt viktigt i fall det skulle vara någon fel vid födseln? Eller tänker man att man täcker upp detta eftersom gravidförsäkringen täcker i 6 mån efter födsel? Blir lite osäker, känns viktigt att den kan övergå tillbarnförsäkring utan reservationer tycker jag, men kanske tänker fel.
NIPT-resultatet kom idag, allting såg bra ut (således närmast obefintlig risk för trisomi 13, 18 eller 21 samt för könskromosomavvikelser) och det är en lillebror i magen .
NIPT-resultatet kom idag, allting såg bra ut (således närmast obefintlig risk för trisomi 13, 18 eller 21 samt för könskromosomavvikelser) och det är en lillebror i magen .
Åh vad härligt! Grattis!
Vi funderar just nu jättemycket på om vi ska ta reda på kön eller ej. Vi gjorde inte det sist och det är inte så att det spelar någon roll för oss, men vi skulle gärna ha ett namn klart för oss (även om det ju kan ändras när man väl får träffa bebis, kanske hen inte alls är en sådan). Sonen var nämligen namnlös ett bra tag innan vi kunde komma överens, skulle vara skönt att slippa det denna gång.
Hur tänker ni andra göra?
Å nej håller tummarna för att allt ska gå bra!Rätt säker på MA 6+5
Rätt säker på MA 6+5
Åh nejRätt säker på MA 6+5
Åh nej . Varför tror du det?Rätt säker på MA 6+5