Höstföräldrar 2016 del 2 (bebisarna kommer)

Har precis varit inne på förlossningen för att kolla att hon ligger rätt nu när mina värkar dragit igång :nailbiting: ganska oregelbundna och högst hanterbara men det är då rakt inga små sammandragningar längre :p ska hem och äta lite och försöka vila innan det förhoppningsvis drar igång på allvar. Har gråtit en skvätt när vi lämnade sonen hos farfar, herregud han ska bli storebror nu :eek:

Har precis varit inne på förlossningen för att kolla att hon ligger rätt nu när mina värkar dragit igång :nailbiting: ganska oregelbundna och högst hanterbara men det är då rakt inga små sammandragningar längre :p ska hem och äta lite och försöka vila innan det förhoppningsvis drar igång på allvar. Har gråtit en skvätt när vi lämnade sonen hos farfar, herregud han ska bli storebror nu :eek:
Spännande! Hoppas att allt går bra.

Äntligen din tur! Har hejjat hela tiden på dig då du och jag hade bf med bara nån veckas mellanrum i hösttråden 15. Men nu äntligen är det din tur :love:

Vår son har typ börjat låta som en arg katt...? Hans gulliga jollrande har övergått i att han tar i från tårna när han ska prata och ja, jag vet inte hur jag ska beskriva det men han bräker typ... Och så verkar han tycka att det låter jättekul för har han väl börjat så låter han, ler stort och sen fortsätter det så om och om igen. Supergulligt men lite udda, eller alla kanske har en sån fas?

Åh, hoppas alla bebisar är ute snart så alla slipper längta nå mer! :heart

Kan ju tipsa om aktiviteter i sänghalmen, det va så vi fick igång det ;) Nån sa att det har med nått hormon eller vad det nu va i sperman som kan hjälpa till att sätta igång det ;)

Bidrar även med en liten bild på lilla Pixie :heart
15016164_1489816421045246_5896104453511363212_o.jpg

Nåja, nu kommer babyn att komma på bf, lyckades boka in hovslagare då (som tur är båda medryttarna lediga den dagen ifall jag ligger inne)

Kan ju tipsa om aktiviteter i sänghalmen, det va så vi fick igång det ;) Nån sa att det har med nått hormon eller vad det nu va i sperman som kan hjälpa till att sätta igång det ;)

Ah men nussenå vilken söt. :love:

Prostaglandin.

(Men det är så lite att det är försumbart. Ligga kan ju vara trevligt ändå :D ).

Åh hoppas allt går bra!

Usch, vaken mellan 0:30-3:30 bara för att jag behövde på wc och vaknade till. Sedan hade mannen väckning 7:30 (jag vaknar alltid om han skall upp före mig hur han än smyger)

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
74 148
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
22 192
Senast: Rie
·
Kultur Hur många program kommer du lyssna på? Vem ser du mest fram emot? Och till sist vem blir din utmaning att lyssna på? Här är alla...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
17 552
Gravid - 1år Scrollade i gamla tråden och tror att jag hittade sista listan. Ber om ursäkt om det fanns en senare och någon är missad. September 9/9...
18 19 20
Svar
391
· Visningar
28 225

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat