Visa gärna bilder Kollade på babyproffsen men kunde inte hitta brio där?
Kan ta några actionbilder på eftermiddagens promenad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa gärna bilder Kollade på babyproffsen men kunde inte hitta brio där?
Orecis det jag köpt, vad fick ni betala? Valde deep ocean på rubbet, störtdiggar färgen
Vad är det som får dig att känna så? Kan du sätta fingret på något eller är det bara en allmän känsla?
Skickar en kram i alla fall!
Jag vet faktiskt inte. Låter det gå in ett tag och smälta så blir det nog bra.
Ah då är jag nöjd, fick lite lägre pris men utan footsack då.En svart blev det här. Vi betalade 6750kr för hela paketet. Vi känner oss riktigt nöjda. :-)
Vad är det som får dig att känna så? Kan du sätta fingret på något eller är det bara en allmän känsla?
Skickar en kram i alla fall!
Ullared i måndags. Fanns ju lite saker till bebis men tyckte inte om allt i sortimentet, mammakläder var det extremt dåligt om men fick med mig något basplagg iaf. kändes i efterhand inte värt tiden och pengarna att åka ner faktiskt.
Känner av rejäl rörelse nu men inga direkta sparkar och kissnödig ta mig f*n hela tiden, åtminstone 1 gång i timmen! Och jag rör mig knappt på jobbet idag. 4h på Ullared utan en ända kisspaus gick bra.
Förstår inte min kropp just nu
Är det någon mer som är svår pollenallergiker här och kan tipsa om receptfri/-belagd medicin? Är även laktosintolerant och de flesta innehåller ju just det. Har innan användt Allegra i många år men det får ju inte användas nu enligt bipacksedeln.
Synd för det fungerade super!
Hon hade en handklottrad lapp nervikt och hittade inte Allegra i sin lista så hon var osäker. Hon föreslog loratadin men den fungerar inte för mig sa jag, då vart hon som lite lealös och bytte ämne.Har du pratat med din BM? Vad säger hen? Jag frågade om det där och fick svaret av min BM att "Använd det du gjort tidigare. Du vet att det funkar och bebisen gynnas inte av att du lider genom graviditeten. Så länge det är receptfritt så är det okej".