Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror nästan att jag har början till foglossning. ont i korsryggen fast ändå inte. Strålar ner i höger ben. Hugger till ibland och har gjort ont inatt. Kan man få det redan i v10? Försökt att googla men då blir man ju sjuk typ... trodde först att det var träningsvärk från jag har målat och klättrat upp och ner på en pall. Får ta upp det med bm nästa vecka om det inte givit med sig.
Annars mår jag rätt bra. Lite illamående emellanåt och trött.
Hur mår ni andra? Hoppas ni får en fin söndag. Jag ska bara vila idag. 6 dagars jobb väntar nästa vecka.
Jag tror nästan att jag har början till foglossning. ont i korsryggen fast ändå inte. Strålar ner i höger ben. Hugger till ibland och har gjort ont inatt. Kan man få det redan i v10? Försökt att googla men då blir man ju sjuk typ... trodde först att det var träningsvärk från jag har målat och klättrat upp och ner på en pall. Får ta upp det med bm nästa vecka om det inte givit med sig.
Annars mår jag rätt bra. Lite illamående emellanåt och trött.
Hur mår ni andra? Hoppas ni får en fin söndag. Jag ska bara vila idag. 6 dagars jobb väntar nästa vecka.
Blev jätteglad när jag insåg att jag får äta inlagd sill på påsk.
Så himla gott!
Visst är det härligt? dottern förlöstes med kejsarsnitt (ärr) och magen är väldigt randig av bristningarna. Jag är så sjukt stolt över vad min kropp har klarat av och att visa lite bristningar när man råkar ha bikini gör att jag sträcker på mig lite extraUpptäckte ikväll bristningar under brösten. Nu börjar det - förfallet.