Sv: Höstföräldrar 2013
kl
Midsommarn här har varit lugn och fin.
Vi valde att vara hemma och slappa. Bjöd hit mina föräldrar på grillmiddag så dom var här ett par timmar.
Mamma skulle iväg och jobba natt så för dem var det också litet lagom, slapp fixa mat själva
Midsommarnatten var lite mer livat.
Upptäckte framåt kvällen att våra nya grannar (par, strax över 20 år) tvärs över åkern hade midsommarfest/inflyttningsfest/kalla det vad ni vill-fest.
Stor investering i högtalare hade de gjort och där högtalarna inte räckte till körde de lite allsång med bla Magnus Uggla´s Johnny Rocker och dansbandsmusik som Måndagmorgon, när vi vaknar.... INGET STOPPAR OSS NU!!!
Då vi har vårt sovrum mot dem så hördes det väldans väl.
Vi var tvungna att ha fönstren öppna om vi inte skulle förgås av värme
Men, men.
När jag vaknade vid ~ 3.30 var det iallafall tyst. (en obligatorisk kissepaus)
Har upptäckt mina fogar. Dom gillar inte när jag sitter för bredbent eller ligger i soffan (sängen går bra).
Och åderbråck verkar ha kommit.. men inte på benen.. nejdå..=/
kl
Midsommarn här har varit lugn och fin.
Vi valde att vara hemma och slappa. Bjöd hit mina föräldrar på grillmiddag så dom var här ett par timmar.
Mamma skulle iväg och jobba natt så för dem var det också litet lagom, slapp fixa mat själva
Midsommarnatten var lite mer livat.
Upptäckte framåt kvällen att våra nya grannar (par, strax över 20 år) tvärs över åkern hade midsommarfest/inflyttningsfest/kalla det vad ni vill-fest.
Stor investering i högtalare hade de gjort och där högtalarna inte räckte till körde de lite allsång med bla Magnus Uggla´s Johnny Rocker och dansbandsmusik som Måndagmorgon, när vi vaknar.... INGET STOPPAR OSS NU!!!
Då vi har vårt sovrum mot dem så hördes det väldans väl.
Vi var tvungna att ha fönstren öppna om vi inte skulle förgås av värme
Men, men.
När jag vaknade vid ~ 3.30 var det iallafall tyst. (en obligatorisk kissepaus)
Har upptäckt mina fogar. Dom gillar inte när jag sitter för bredbent eller ligger i soffan (sängen går bra).
Och åderbråck verkar ha kommit.. men inte på benen.. nejdå..=/