Sv: Höstföräldrar 2011
Kl
Jag undrar hur det går för TheOtherSide. Läser du det här kanske vi kan få ett litet livstecken iaf. Har tänkt på dig.
Hej alla
Jag lever och bebis sparkar och har sig där inne. Har fått vara på 2 st tillväxt-UL pga att magen inte växte på en månad så min BM blev lite orolig och ringde direkt till specialmödravården och kollade va dom tyckte, och dom tyckte att jag skulle komma upp. Första gången (22/9) vägde bebis ca 2025g och nu sist(7/10) låg vikten på ca 2704g så behöver inte göra nå mer tillväxt-UL så det är skönt.
Jobbar fortfarande men det blir sista veckan den här veckan som kommer, jag kan ju säga att jag kommer sakna mina underbara arbetskollegor och även barnen
Men får åka dit och hälsa på sen när bebis kommit.
Kan även tillägga att jag fick vara upp till förlossningen den 18/9 pga att jag hade sån fruktansvärd smärta så ringde och rådfrågade vad dom tyckte att jag skulle göra, så åkte upp och allt va bara bra med bebis
Fick även veta att de är en liten flicka som gömmer sig där inne
Så nu snurrar de runt massa tankar om va hon ska heta.
Barnets far har fastnat för namnet Mercedes, men får väl se om de passar på henne när hon kommer ut
Senaste veckan har jag känt ett tryck neråt samt att jag haft väldigt ont runt blygdbenet och även i ryggslutet på höger sida. typ precis ovanför högra skinkan.
Och alla blir väldigt förvånade när jag säger att jag fortfarande får på mig vanliga kläder och inte har behövt köpa nå mammakläder. Går i mjukisar hela tiden nu och har gjort det i ca 1 månad, de känns mycket skönare än att ha en byxknapp som ligger och trycker :P
Jag får se till att gå in här oftare och hålla er uppdaterade, var ju ett tag sen jag var in här och skrev.
Nu vet ni iaf lite om hur de går och hur jag har det