Sv: Höstföräldrar 2011
Usch då, hade hon låst inne sig? Funderar på om det ens är något lås på barnens tia på dagis....
Man behöver ju verkligen känna att man kan lite på personalen till 100% när man lämnar över sina barn så totalt till dom!
Vi hade en "fjortis" ett tag hos oss som helt ignorerade vår son, sket fullständigt att han stod i grät jämte henne för att någon hade slagit honom! Dessutom slagit honom mitt framför ögonen på henne!
Hälsade aldrig o satt med mobilen i handen när vi hämtade O.
Första gången hon va där så hade o klätt på sig o va på väg ut med de andra barnen som skulle hem, jag sprang på honom i dörren o hade kunnat ta med honom utan att hon märkt någonting! Hon visste ju inte ens vem jag var!
Så klagade hon ansvarig på dagis som pratade med rektor o hennes egna chef då hon var "inhyrd".
Mådde så dåligt av att lämna honom där så jag sa att får de inte bort henne därifrån så lägger jag om mitt schema så jag är ledig de dagarna!
Hon försvann ganska snabbt efter det!
Med dessa hormonerna i kroppen är man inte att leka med så är glad att det inte hände nu!
Däremot riskerar en annan tim vik på dagis att få sig en rejäl utskällning snart!
Hur kul tror hon det är att bli kallad för Feta Berta när man kommer för att hämta sitt barn! Dessutom skriker det högt så alla hör :/
Tur hon inte varit där på nån dag nu, jag har ganska lång start sträcka innan jag blir förbannad men den börjar ta slut nu :/
Annars har inget hänt här heller
sov till halv elva idag! Hur trött jag än är på kvällen är det helt omöjligt att somna! Ligger klar vaken till halv två tiden innan jag tuppar av!
Antar att jag ska vänja mig vid att vara vaken på nätterna eller nåt :/
O hade växtvärk med så han fick man springa upp till ett par gånger o trösta med...
Idag ska jag hämta spån m.m så jag kan stalla in hästarna på nätterna...
Hade tänkt de kunde varit ute tills bebis kommit så man slapp ordna med dom med innan man åker in men nu är det -5 och vi har en varg som blivit lite bananas precis inpå husknuten så känns bäst att ta in dom
Tror iof inte vargen skulle käka upp dom man kanske är nåt kul att leka med, hon har börjat riva massa får som hon inte äter upp....