Höstföräldrar 2011

Sv: Höstföräldrar 2011

Haha!:rofl:
Våran är en "ha mega-tråkigt-o-va-hemma-o-tycka-synd-om-oss-för-att-vi-jobba-hela-jul/nyår-s-unge":angel:

O i all tristess gjorde ja på skoj ett ägglossningstest på nätet strax före jul, o så tänkte vi att okej.. kul grej, vi ser om det funkar. O tänka sig som det kan gå!:rofl:

MVC snart då... får se vad de säger :) om de har något nytt att komma med...hoppas att hon kan hjälpa mig att lista ut hur långt g jag är.. hadde ju så konstig sista mens!

MVC snart då... får se vad de säger :) om de har något nytt att komma med...hoppas att hon kan hjälpa mig att lista ut hur långt g jag är.. hadde ju så konstig sista mens!

Då behöver jag inte dit mer försen v 24;) hoppas nu att allt går bra.

Har du bestämt dig vart du ska föda? Vilket har du närmast till, Halmstad, värnamo eller Växjö?

Min första är född i Ljungby, då fanns BB kvar där. Nr två föddes i Halmstad och troligen så kommer denna med att födas där :)

Vår pojk födde jag oxå i ljungby :) Har alltid sagt att jag inte vill till Växjö, men lite lockande med deras patient hotel dock.. Får se lite, kanske Halmstad... Har liiite längre till H.stad... Värnamo känns bra men samtidigt skulle något strula får man kanske åka till Jönköping (?) o då blir det långt hemifrån :/ Tåls att funderas på ;)
Har bm´s kommentar på hur snabbt sonen kom ut i tankarna ; -Nästa gång föder du i bilen på väg in!
Och så lägger de ner i stan, tack för den!

Vågar inte fundera så mycket på det, rädd för missfall igen :( Så denna gången planerar jag inte så mycket såhär tidigt...
Längtar efter mitt vul så man kan se att allt står rätt till än så länge...

Jag vill inte heller till vxö, har massa dåliga minnen från sjukhuset där. ( Inget fel på vården, men jag hade en dåvarande sambo som låg där efter hjärtstillestånd)
Värnamo valde vi med bort just pga av en väninna som födde där fick skickas till jönköping och var kvar där i 4 veckor. Det är väldigt långt till jönköping i det läget!

Vi var supernöjda med Halmstad även om det var ganska fullt just när vi var där.

Är med lite orolig över att inte hinna fram till sjukhuset, just därför är Halmstad bättre. Ingen två plus en väg som hindrar sambon från att gasa om det skulle behövas ;)

får veta vilken v jag är i på ul sedan så vi sa v 9+3 men kan vara v 12-13.. bara att vänta och se.

Jag såg det också. Även jag grät som bara den.. Tycker att det var en vettig dokumentär faktiskt, man fick följa precis som det fungerade under en förlossning och det var intressant tycker jag (som inte fött barn tidigare)

Igår mådde jag riktigt jäkla illa på kvällen och hade en riktigt hemsk huvudvärk.. Det var riktigt jobbigt faktiskt. Men samtidigt skönt att symptomen fortfarande förändras, då borde det ju finnas ett litet liv där inne. Imorgon är det dags för vul och jag är riktigt, riktigt nervös!

Lycka till imorrn!

Jag har inte haft migrän en enda gång sen jag blev gravid :bump: jag som annars är en migränmänniska...

Nu är jag tillbaka efter vårt vul! Allt såg så bra ut och hjärtana tickade och de små var precis i lagom storlek till hur lång gången jag ska vara. Och just det... Det var TVÅ där inne!!!!

Nu är jag tillbaka efter vårt vul! Allt såg så bra ut och hjärtana tickade och de små var precis i lagom storlek till hur lång gången jag ska vara. Och just det... Det var TVÅ där inne!!!!

Grattis får man säga:D roligt med 2 har ni tvillingar i släkten?

Inte en tvilling så långt ögat kan nå i släkten.. Det verkar vara tvåäggstvillingar då det var en relativt tjock skiljevägg mellan dem. Det är ju roligt då man kämpat i drygt två år och har ett sent mf bakom sig och så helt plötsligt har vi TVÅ levande foster..

September
23- Restless. Första barnet
23- Voltigehoppare. första barnet

Oktober
16 - kalaskulan, 1:a och 2:a barnen
18- Mikan, tredje barnet

November
7- e_lin_a, 2:a barnet

Va roligt!!!! Grattis!!!!

Vilken överraskning :) Det blir fullt upp framöver alltså :D

Det kommer nog garanterat bli fullt upp om detta går vägen.. Det är en hel del planering som behöver planeras om.. ;)

Senast ändrad av en moderator:

Var på inskrivning i tisdags. Ska tillbaka den 22a till BM och göra lite kontroller och så.
Men enligt BM´s beräkning så blir det runt den 11 oktober. Så lägger till mig i listan.

September
23- Restless. Första barnet
23- Voltigehoppare. första barnet

Oktober
11 - _Angel87_ , första barnet
16 - kalaskulan, 1:a och 2:a barnen
18- Mikan, tredje barnet

November
7- e_lin_a, 2:a barnet

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 817
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 315
Senast: lizzie
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 963
Senast: Nixehen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar