Den är ny. Den är annorlunda än Livet efter-serien. Svårt att jämföra tycker jag. Du får ge den en chans och se vad du tycker.Åh, spännande med nåt nytt (eller är den äldre?) av henne... Jag har läst Livet efter dig-serien, är denna lika bra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den är ny. Den är annorlunda än Livet efter-serien. Svårt att jämföra tycker jag. Du får ge den en chans och se vad du tycker.Åh, spännande med nåt nytt (eller är den äldre?) av henne... Jag har läst Livet efter dig-serien, är denna lika bra?
Då gör vi så, ingen röstade emot Vill du ändra i trådstarten?Det vore toppen tycker jag! Jag hinner aldrig riktigt med alla skojiga rutor, hade böcker planerade för säkert 2-3 kryss till förra bingot men hann aldrig så långt!
Höstens första kryss hade även passat i Pseudonym-rutan, som utspelar sig under 20-40-talet och som getts ut postumt (den gavs ut några månader efter författarens död), men eftersom jag började läsa den pga titeln så kryssar jag Ensam i Berlin av Hans Fallada i "Med ett ortsnamn i titeln"
(Nästa gång får du ha ett kryss "bok som kan kryssas i fler än 3 rutor )
Boken utspelar sig i Berlin under andra världskriget och skildrar det tyska motståndet inifrån och hur livet såg ut för gemene man där vem som helst kunde bli stämplad som förrädare utan urskillnad. Mycket bra bok som berör.
Jag är nyfiken på hur IKEA kommer in i böckerna (och hur ni lyckats hitta att det ska finnas där?) om ni som kryssar det har lust att berätta.Jag läste just ut min fjärde kryss-bok. Jag har läst Oskuld av Kicki Sehlstedt och jag rekommenderar den verkligen. Den är hemsk och obehaglig, men väldigt tänkvärd.
Jag väljer att kryssa rutan En som nämner IKEA.
den var jättebra, men som du säger - väääldigt lång. Det var nog tack vare att jag hade med mig den när jag var ute och reste förra helgen som gjorde att jag kom igenom den.Jag är så sugen på den efter att ha läst hans "På Livstid", men jag vet att den är för lång för att jag ska ta mig igenom.
Det är synd att jag läste Fakiren som fastande i ett Ikeaskåp i förra bokbingon.....Jag är nyfiken på hur IKEA kommer in i böckerna (och hur ni lyckats hitta att det ska finnas där?) om ni som kryssar det har lust att berätta.
I mitt fall så monterat huvudpersonen ihop en ikea-möbel där det uttryckligen skrivs att den är från ikea Så mest en slump för min del.Jag är nyfiken på hur IKEA kommer in i böckerna (och hur ni lyckats hitta att det ska finnas där?) om ni som kryssar det har lust att berätta.
Jag är nyfiken på hur IKEA kommer in i böckerna (och hur ni lyckats hitta att det ska finnas där?) om ni som kryssar det har lust att berätta.
Precis Men det nämns ju lite då och då i böcker tycker jag, så om en av en slump ramlar över en sådan bok är det ju bra. Annars får en läsa boken om Fakiren som fastnade i ett IKEA-skåp eller Sara Kadefors Borta bäst om en vill vara säker på att Ikea förekommer (eller då någon av böckerna som vi andra ramlat över)Du bara snubblade över det i en bok du hade valt att läsa av annat skäl?
Vad är oddsen för det?