Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kolla med inspect i google chrome om det är vita ojämna tecken eller kanske tom en magfläck :D
32183

Någon som har kört health check på alla sina igen?
Jag tycker att det är smidigt att ha den tom för att ha koll på när nya föl kommer så att jag inte kommer missar att lägga in någon i mitt dokument. Så har checkat alla igen bara för att få väck alla 'gamla' hästar men har problem med att det dyker upp lite random gamla hästar bland nyfödda fölen. Så trots att den var helt tom idag så ligger det massa gamla (3-4st) hästar där nu också som jag alltså checkat nyligen. :confused:Någon mer som har det problemet?

Jag bifogar mina knabbars topp-GP utifall att någon annan behöver en referens.

Vet att @Riru pratade om fuxknabbar ett tag. Har ett sto som på papperet ser rätt värdelös ut. Är de sällsynta? Annars ryker hon nog.

Dressyr: 250
Körning: 378
Distans: 295
Fälttävlan: 378
Racing: 311
Hoppning: 404
Reining: 301

Någon som har kört health check på alla sina igen?
Jag tycker att det är smidigt att ha den tom för att ha koll på när nya föl kommer så att jag inte kommer missar att lägga in någon i mitt dokument. Så har checkat alla igen bara för att få väck alla 'gamla' hästar men har problem med att det dyker upp lite random gamla hästar bland nyfödda fölen. Så trots att den var helt tom idag så ligger det massa gamla (3-4st) hästar där nu också som jag alltså checkat nyligen. :confused:Någon mer som har det problemet?
Jag gör check på dom med namn som har begynnelsebokstav fram till F så att nya föl alltid är överst. Inga problem för mig

@Gabby_Ossi Avkomma efter Direnc född nu. Rab carr
Inte synlig rabicano tyvärr. Han får något försök till tänkte jag.

Någon som vill ha ett sto som är bärare? Åldrad o klar. Annars skickar jag till Gisela.

@Gabby_Ossi Avkomma efter Direnc född nu. Rab carr
Inte synlig rabicano tyvärr. Han får något försök till tänkte jag.

Någon som vill ha ett sto som är bärare? Åldrad o klar. Annars skickar jag till Gisela.

Har också en avkomma efter Direnc som inte blev synlig rabicano. Dock inte med rabicano-sto utan med möjlig bärare (en Mango-dotter), så det talar väl inte emot så jättestarkt. Men inte för heller.

Åh vad jag ångra att jag sålde en av mina islänningarna som jag har flera avkommor från. Skulle ha skickat na till Gisela istället så hon behöll namnet, istället för som nu ett "vanligt" som känns helt fel. :(

Funderar på om man ska bara ha DP på alla hingstar.. Har nu sett en spelare som betäcker friskt med mina norman cob hingstar och när jag kollar dennes sida så har hen bra hingstar men stod i pressen att dom bara fanns tillfälligt på stud under en tid så man skulle passa på, finns inte tillgängliga för andra längre att använda.
Känns så snålt när vissa inte delar med sig men så ska dom använda mina och bara betala hrc :p
Eller är det howrse taktik som gäller, man lägger bara ut hingstar på stud som är sämre än sina bästa men bättre än vad som finns ute så att andra inte kommer ikapp en själv?

Funderar på om man ska bara ha DP på alla hingstar.. Har nu sett en spelare som betäcker friskt med mina norman cob hingstar och när jag kollar dennes sida så har hen bra hingstar men stod i pressen att dom bara fanns tillfälligt på stud under en tid så man skulle passa på, finns inte tillgängliga för andra längre att använda.
Känns så snålt när vissa inte delar med sig men så ska dom använda mina och bara betala hrc :p
Eller är det howrse taktik som gäller, man lägger bara ut hingstar på stud som är sämre än sina bästa men bättre än vad som finns ute så att andra inte kommer ikapp en själv?
Började hens namn med Em..?
Jag hade mailkontakt med hen idag, fick ett föl idag efter hens hingst och ville göra om kombon. Det var inga problem när jag frågade, dock kostade det 175 DP.

Om en häst är skimmel, då går det väl inte se om den är rabicano?
*sitter och hoppas på att dagens andra A-T föl inte ska ha ärvt mammans skimmelfärg*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 148
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Spegelreflekterande fönsterfilm
  • Mata inte Trollen
  • Sytråden del 4