Acrossus är också leverbärare foal-doe-991006
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut! Är du där nu kanske?@Iamia Skulle ett av mina ston kunna få detja Great Pondhawk för hrc?![]()
Fick detta A-T fölet nyss, som fick växa upp lite snabbt. Ännu en rabicano
https://www.horsereality.com/horses/991223/foal-doe-991223
Synd bara att han är dubbelgul![]()
Absolut! Är du där nu kanske?![]()
Han har bläs iaf, får sätta mig vid datorn och kolla lite noggrannare. Hur ser man om han är sab?Den confon var ju jättebra dockLägg den på en svart bärare och du får en smoky black rabicano. Har du kunnat se om den har sab också?
Kommer säkert att bli skitbra!Åh vilken timing! Ja jag är här
Tack så mycketHoppas på superconfo och super reiningGP
Mitt sto hade ju kunnat haft bättre poäng från början dock.
Han har bläs iaf, får sätta mig vid datorn och kolla lite noggrannare. Hur ser man om han är sab?
Kolla med inspect i google chrome om det är vita ojämna tecken eller kanske tom en magfläck![]()
Jag gör check på dom med namn som har begynnelsebokstav fram till F så att nya föl alltid är överst. Inga problem för migNågon som har kört health check på alla sina igen?
Jag tycker att det är smidigt att ha den tom för att ha koll på när nya föl kommer så att jag inte kommer missar att lägga in någon i mitt dokument. Så har checkat alla igen bara för att få väck alla 'gamla' hästar men har problem med att det dyker upp lite random gamla hästar bland nyfödda fölen. Så trots att den var helt tom idag så ligger det massa gamla (3-4st) hästar där nu också som jag alltså checkat nyligen.Någon mer som har det problemet?
@Gabby_Ossi Avkomma efter Direnc född nu. Rab carr
Inte synlig rabicano tyvärr. Han får något försök till tänkte jag.
Någon som vill ha ett sto som är bärare? Åldrad o klar. Annars skickar jag till Gisela.
Började hens namn med Em..?Funderar på om man ska bara ha DP på alla hingstar.. Har nu sett en spelare som betäcker friskt med mina norman cob hingstar och när jag kollar dennes sida så har hen bra hingstar men stod i pressen att dom bara fanns tillfälligt på stud under en tid så man skulle passa på, finns inte tillgängliga för andra längre att använda.
Känns så snålt när vissa inte delar med sig men så ska dom använda mina och bara betala hrc
Eller är det howrse taktik som gäller, man lägger bara ut hingstar på stud som är sämre än sina bästa men bättre än vad som finns ute så att andra inte kommer ikapp en själv?
Jag kollade in i nya trakehner-studbooken och där har de ju fixat det kanon. Drömmen om det kunde implementeras på sidan för alla raser.