Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fin fölis! Åh tack, kan nog rensa under dagen, ligger på +-0 just nu.@inverterad Nereon har blivit pappa https://www.horsereality.com/horses/989110/foal-doe-989110
Inga problem att hålla henne åt dig någon dag
finns väl massor med hästar på market typ gratis...Om ni får ett meddelande från en användare med ordet panda i sitt användarnamn så är h*n endast ute efter att tigga hästar.
Här är nästa meddelande jag fick
"can i plz have one of your horses "
Jag hade valt en rabi som har motsatt släkt än stoet (om hon har Aytac bara, så ta en hingst med Nelaria typ) om det är möjligt.Jag har två AT ston att hitta hingst till, ena bär rabi och den andra har det. Jag vet inte alls hur jag ska tänka den här gångenSka jag satsa på en rabihingst för att få fler eller bara en bärare för att försöka sprida ut generna lite? Så svåra beslut
![]()
Nej vill du ha henne så är hon din@Mulles_matte Jag vill inte verka tjatig men ångrade du dig ang normanstoet?![]()
Nej vill du ha henne så är hon dinhar du plats så kan jag skicka över henne
Och jag ber om ursäkt, jag missade helt att du hade skrivit igår![]()
Så lite så
Är de inavlade?Jag har två AT ston att hitta hingst till, ena bär rabi och den andra har det. Jag vet inte alls hur jag ska tänka den här gångenSka jag satsa på en rabihingst för att få fler eller bara en bärare för att försöka sprida ut generna lite? Så svåra beslut
![]()
Jag hade valt en rabi som har motsatt släkt än stoet (om hon har Aytac bara, så ta en hingst med Nelaria typ) om det är möjligt.
Wohoo! Känner mig nästan lite stolt (å Whydahs vägnar)Fick idag även mitt första Trakehnerföl som är värt att behålla! Alltså, någonsinfoal-doe-989153
Istället för att få 20GP under stoets redan låga GP så blev det en fin förbättring i både total och dressyrGP.
@Murray Kan jag få prova igen och se om det går att få med lite fler VG från mamma?![]()
Är de inavlade?
Mina foundationston jag vet är bärare lägger jag foundationhingstar som också är bärare i hopp om att få fram en icke-inavlade rabi. Alla mina synliga rabicano är inavlade (Aphodiini i grunden på de flesta) hittills och jag har valt att testa nya foundationhingstar som vi ännu inte vet om de är bärare eller inte. Bukares hingstar då. Så vi har en grund med kända bärare![]()