Ni som har konto på .nl, har ni använt samma mailadress som till .com?
Japp!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som har konto på .nl, har ni använt samma mailadress som till .com?
A påverkar inte fux, bara svart.![]()
Ja. Det har jagNi som har konto på .nl, har ni använt samma mailadress som till .com?
Hmpf!
MvH Bor i Europa och har aldrig kommit över 200 tusen.
Köper gärna!Nån som vill ha en liten räser-arab-flicka? 655 i GP men hela 313 för racing.
https://www.horsereality.com/horses/954110/invers-bellini
Ingen som var intresserad av någon av araberna?Jag har kommit ett steg på vägen när gäller att inte ha kvar alla mina araber. Följande ska få nya hem är tanken. Alla har stjärnor, Black Arrow är Proven, de två som har fått föl har fått en del finingar.
Kaa
Kku
Blazing Glory
Aa Nekhtou
Black Arrow
@inverterad nu ingen av de två utöver Black Arrow du var intresserad av med på listan (än?) men det kan ändras...
Jag vet att en del visat intresse för Black Arrow tidigare, @Shaggy och @Laa kanske?
Köper gärna!
Ingen som var intresserad av någon av araberna?
Just det. *glömsk*Jag är intresserad av Black Arrow förutom de andra två jag nämnde tidigare.![]()
Just det. *glömsk*
Jag vet att andra visat intresse tidigare men om ingen skriker högt så är hon din
Jag kommer att sakna henne men vet att hon blir väl omhändertagen inom bukefamiljen
Nån som har plats? Azgeda har ett 8VG-arabstoföl på buyout som jag skulle vilja köpa men jag har 5 hästar över gränsen just nu.
Antar att den rök snabbt?
Det måste de gjort för den fanns där för mindre än 5 min sedan då jag kolladeAntar att den rök snabbt?
Nä jag rensade hårt och köpte den själv.![]()