Supersnällt! Tack tack!Då kör vi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Supersnällt! Tack tack!Då kör vi
Alltså åååh!
Jag har hållt på sedan i slutet av januari att ta fram en fux-CB från mitt EeAA sto och nu äntligen ploppade första fuxen ut. Men varför ska han ha ett förbaskat BA och A då? Från 4VG1A mamma och 12G pappa...
Fyy, jag är ändå rätt glad för mitt Ee och 4VG1A sto som blir DC ibland, känns som rätt bra förutsättningar att få ett vettigt fuxföl men icke...Hahah skulle kolla igenom dokumentet över foundationhästar för att se om det är noterat vilka som kan ge Ee och hittade ett sto med kommentaren "Lady of Shat" efter att ha satt horrible på både GP och confo![]()
AA?Alltså åååh!
Jag har hållt på sedan i slutet av januari att ta fram en fux-CB från mitt EeAA sto och nu äntligen ploppade första fuxen ut. Men varför ska han ha ett förbaskat BA och A då? Från 4VG1A mamma och 12G pappa...
A påverkar inte fux, bara svart.AA?Menar du aa?
Såg att de ändrat räntan så att man nu får 0% om man har mycket pengar. Förstår varför men 0% är väl lite väl snålt, kunde de inte gett mig 0.0001% eller något iallafall![]()
Dina ston har inte kastat 6 ggr på raken iaf, var glad för det@Murray mitt sto som jag betäckte med Rhythm of sound kastade (ett av tre ston som kastat idag, blä liksom) - kan vi försöka igen när du har möjlighet? Ingen brådska eller så.
Beror det inte på hur mycket du har på banken? Jag har inte så mycket pengar man jag ser till att bara ha så mycket på banken så jag får 50% i stället för 30%. Ja jag är snål men jag tjänar inte alls så mycket som en del andra lyckas med.
Dina ston har inte kastat 6 ggr på raken iaf, var glad för det
Fixar!
Ja, absolut! Men ogillar att ha 50 000 000+ på "spenderarkontot" för att komma ner på högsta nivån som ger ränta alls. Och komma ihåg att föra över räntepengarna varje morgon.![]()
Huuuuur får ni så mycket pengar?!![]()
Hmpf!Tävlingar. Bor i Asien så inte så hård konkurrens, drar in typ 3-500 000hrc på en dag![]()
Det har jag gjortNi som har konto på .nl, har ni använt samma mailadress som till .com?