Kolla buggforumet. Tror jag såg någon tråd om liknande häromdagenNu är det andra gången idag som jag anmäler hästar till hopptävling och bara en finns med i resultatlistorna... Någon fler som varit med om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla buggforumet. Tror jag såg någon tråd om liknande häromdagenNu är det andra gången idag som jag anmäler hästar till hopptävling och bara en finns med i resultatlistorna... Någon fler som varit med om det?
Nämen, så trevligt! Då har jag två dejter till honom.Titta igen
Vad fin! Grattis!![]()
Fixar!Nämen, så trevligt! Då har jag två dejter till honom.![]()
Tusen tack!Fixar!![]()
Någon som var intresserad av flax Tekes? Finns en flaxbärande hingstunge som ska säljas han nämns på discorden. Än så länge 0 månader unge har 10G 2A, distans GP316 total GP707
@Riru, ville du köpa normanstoet jag visa häromdan? Hon är din om du vill ha henne
Jag hittade ju en till precis likadan, så jag tänkte jag kunde dela med migHur kommer det sig att du ska sälja?
Och ja jag vill köpa men jag har verkligen överfullt stallOch jag ska snart sova så jag hinner inte se över mer seriöst om jag kan dra ner någonstans.
Jag hittade ju en till precis likadan, så jag tänkte jag kunde dela med migDen nya hade 4 mer Gp än den första, och båda har fått växa upp och blivit betäckta så det är ingen panik att bli av med henne
![]()
Nädå, jag har ju precis börjatAha, snällt av dig! Jag får se när det blir av, måste se över mer noggrannt då det är över 20 hästar som måste bort.
Jag blev lite rädd först att du skulle sluta med cobbarna![]()
Har fixatJag får inte till att skriva in mig som användare i studbooken från mobilen, kan någon lägga in mig? Jag är inte så komplicerad:
Bukenamn: Pandasmamma
HR-namn: MulleMustang
Raser: oldies och trakehners
Japp den ska räkna själv, dubbelkolla gärna att det verkar stämma@Murray Räknar den där listan på AB kolumnen automatiskt? Dvs är det formel i de rutorna?