Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Shaggy jag såg att Festuca ligger ute på försäljning, om du inte får nåt bra bud, skulle du kunna tänka dig att hålla henne åt mig nån dag? Har 2 lediga platser men redan hunnit buda på två när jag såg henne.

Hur många chanser ger ni ett sto? Jag har ett som egentligen inte är så bra och som jag hela tiden tänker jag ska pensionera men grejen är att första fölet jag fick från henne var ett riktigt fint stoföl. Sedan har jag försökt upprepa detta, både med samma hingst och några andra olika men nepp, blir mest halvkassa hingstar. Velar kring om jag ska ge upp helt enkelt. Egentligen har jag ju dottern liksom, så vad ska jag med stoet till? Men jag är bara så himla kass på att pensionera. :o

Då är vi två... Jag är hopplöst dålig på att pensionera. Gråter typ varje gång jag måste skicka ett föl som inte blev sålt till Gisela. Och alla gamla halvdassiga hingstar som jag bara inte kan förmå mig att pensionera för "dom är ju så fina"....
Mina pixelhästar har dessutom personligheter. 🙈
*måste nog söka hjälp för det här*

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 148
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Lymfangit