Horsereality XIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan tro det senare. Tycker själv det är lite meck att ladda upp bilder i både forum och meddelande.
Precis som det var på buke back in the days :D

Handlar det inte om att det i nuläget inte går att skicka bild via messages i HR? Utan man måste ladda upp externt. Pröva att hänvisa på din profil till denna sida tex: https://snag.gy/
Där kan man enkelt ladda upp printscreen online. Jag använder Gyazo men där behöver man ladda hem programvara men det är också smidigt.

Alltså, jag betalar ibland bara en gång till, utan att säga till hingstägaren, även med DP-pris och trots att jag har ont om DP bara för att det är sååå jobbigt att försöka skicka en bild. Från mobilen reder jag inte ut det och jag är så sällan vid en dator. Det är inte så många som betäcker med mina hingstar och de få gånger det hänt att ett sto kastat kollar jag historiken för att se om det var just det stoet som betäcktes och sedan låter jag dem betäcka om för en HRC helt enkelt.

@Iamia , min märr kastade med Echo, kan vi testa igen någon dag då vi är online samtidigt? Är bortrest så jag är bara inne korta stunder då och då men det är ju ingen brådska.

@Iamia , min märr kastade med Echo, kan vi testa igen någon dag då vi är online samtidigt? Är bortrest så jag är bara inne korta stunder då och då men det är ju ingen brådska.
Då är vi två bortresta som tittar in då och då! :D Du skulle kunna skicka henne på private trade om du har plats i stallet så att du kan få tillbaka henne...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 147
Senast: Laa
·
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
66 083
Senast: igbest
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka