Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Handlar det inte om att det i nuläget inte går att skicka bild via messages i HR? Utan man måste ladda upp externt. Pröva att hänvisa på din profil till denna sida tex: https://snag.gy/
Där kan man enkelt ladda upp printscreen online. Jag använder Gyazo men där behöver man ladda hem programvara men det är också smidigt.
Då är vi två bortresta som tittar in då och då!@Iamia , min märr kastade med Echo, kan vi testa igen någon dag då vi är online samtidigt? Är bortrest så jag är bara inne korta stunder då och då men det är ju ingen brådska.
Jag snodde till mig två! Tack!Jag kommer om en liten stund sätta den här (AT) på lägre hrc pga en ombetäckning, om någon här vill passa på https://www.horsereality.com/horses/868163/jawarib-ealia-327-sab
Så lite så! Än har såklart inte hen betäckt sin hästJag snodde till mig två! Tack!![]()
Men.Så lite så! Än har såklart inte hen betäckt sin hästtrots att jag skrev vid halv 4 att vi gör det om ca 4 timmar, och hen tyckte det lät bra.
![]()
Hen hade loggat in ca 10 min innan jag skickade pm och ändrade, men inte varit inne sen dess. Störande.Men.Jag hade ändrat tillbaka... Vill gärna veta på minuten typ. (Hej kontrollfreak!
)
Är det ...panda... som frågat?Vad svarar jag på detta?
"Hey, i just have one question. I'm kinda new to the game, so, why can't i have so many horses?"
Nej, någon annan denna gång.Är det ...panda... som frågat?
Alltså varför frågar man inte i forumet istället för att skicka en omöjlig fråga till random spelare?Nej, någon annan denna gång.
OklartAlltså varför frågar man inte i forumet istället för att skicka en omöjlig fråga till random spelare?
Vad svarar jag på detta?
"Hey, i just have one question. I'm kinda new to the game, so, why can't i have so many horses?"
Haha"You can have all the horses you want if you buy all the DP" ?
![]()
Hahaborde skrivit det istället för mitt mycket trevliga PK svar
![]()