Horsereality XIII

Säger inte nej till fler tävlingshästar, men har snott så många från folk här redan så jag låter någon annan ta chansen :p

Vill du ha så säg bara, jag behöver platserna så kommer pensionera annars. Och de allra flesta här som spelat ett tag har överfulla stall så jag räknar inte med att någon ska vara intresserad egentligen, frågar bara utifall att det råkar finnas någon :laugh:

Nu är han vuxen :) https://www.horsereality.com/horses/861062/bsret-alriyh-1110ra317
IMG_20190608_215544.webp

Vill du ha så säg bara, jag behöver platserna så kommer pensionera annars. Och de allra flesta här som spelat ett tag har överfulla stall så jag räknar inte med att någon ska vara intresserad egentligen, frågar bara utifall att det råkar finnas någon :laugh:
Isåfall tar jag dem gärna :D

Hm. Någon köpte just en häst av mig. Var nyfiken och kikade in i hens stall. Nytt konto startat igår. Hittade inte min häst. Klickade på hästens länk och hittade den i ett annat stall, på ett precis nyöppnat (2h gammalt) konto. Hästen såldes 22.04 och var i det nya stallet vid 22.10 när jag kollade, så väääääldigt osannolikt att den sålts på vanlig väg. Tänker att det är någon som fuskar. Ska jag anmäla hen tro? Känns lite olustigt sådär ju. :crazy:

Hm. Någon köpte just en häst av mig. Var nyfiken och kikade in i hens stall. Nytt konto startat igår. Hittade inte min häst. Klickade på hästens länk och hittade den i ett annat stall, i ett precis nyöppnat (2h gammalt) konto. Hästen såldes 22.04 och var i det nya stallet vid 22.10 när jag kollade, så väääääldigt osannolikt att den sålts på vanlig väg. Tänker att det är någon som fuskar. Ska jag anmäla hen tro? Känns lite olustigt sådär ju. :crazy:
Gör det, är det inget så händer inget

Hm. Någon köpte just en häst av mig. Var nyfiken och kikade in i hens stall. Nytt konto startat igår. Hittade inte min häst. Klickade på hästens länk och hittade den i ett annat stall, på ett precis nyöppnat (2h gammalt) konto. Hästen såldes 22.04 och var i det nya stallet vid 22.10 när jag kollade, så väääääldigt osannolikt att den sålts på vanlig väg. Tänker att det är någon som fuskar. Ska jag anmäla hen tro? Känns lite olustigt sådär ju. :crazy:

Troligtvis någon som har pengabrist och skapar nytt konto och använder startpengarna att köpa och skicka hästar till riktiga kontot?

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka