Horsereality XIII

Åh såg att dom var från Afrika! Jag tänkte jag skulle försöka göra plats i mitt stall så jag kan åka dit och försöka få hem något.
Bra kombinationer där verkar vara Sultan du Feu med Tina de la Plage, Dyana du Vent, Holly de la Vallée eller Pauletta du Rose.
Duc du Village har jättebra confo men dålig GP men kan säkert gå att få något bra med Tina de la Plage som har både hög confo och hög GP! :D
Tips ifall du tänkt ge dig på det igen :)

Finns verkligen jättelite hästar därifrån. Foundationhästarna där har knappt några avkommor alls..
Tack! Måste försöka skramla ihop lite nya FT innan jag går på jakt :)

Skickade över en race-arab också. Bara att skicka iväg dem när du får fatt i bättre hästar :) fölen gör du vad du vill med.

I Europa behöver du även den bästa utrustningen på hästarna.

Varsågod :)

Gör det verkligen skillnad om man har bästa utrustningen eller inte? I alla grenar?

Gör det verkligen skillnad om man har bästa utrustningen eller inte? I alla grenar?

Ja, det gör det. Eftersom det kan skilja så lite som tiondels poänger mellan seger och förlust ibland så är det bäst att lägga på så mycket bonus det bara går.

I dressyren och distansen tycker jag att jag märker skillnad. I reining har jag utrustning på kanske hälften av hästarna. Kan inte uttala mig om slumpen faller mer väl ut för hästarna med utrustning, tycker aldrig jag vinner nåt där oavsett..

Jag har någon uppsättning med näst bästa utrustningen och den har jag slängt på mina welshar som oavsett utrustning aldrig vinner. Känns som att de lika gärna kan halka ner två placeringar när de ändå aldrig tar hem priser.

@Murray Har gjort lite ändringar i betäckningsplanerna, men har fortfarande ett sto till Vibration och ett sto till Inioluwa, om du har möjlighet vid tillfälle. Ingen panik. :D

Har fått en förfrågan om köp av ett AT-hingstföl som troligtvis är rabicano, men inavlad till max såklart. Har namngett den retire men spelaren frågade om jag hellre skulle vilja sälja och till vilket pris i så fall.
Skulle ni sålt? För hur mycket i så fall? Förstår ju att det blir lättare att ta fram egna rabicanos och testa ston om man har egen hingst men samtidigt tar det emot att sälja en sådan inavlad häst :p Sen känns det också dumt att skänka bort den med tanke på att studfee med en inavlad rabicano kostar rätt mycket ändå.
Sedan är det ju inte 100% säkert att den är rabicano heller, Aphodiini+bärare.

Tvillingar! :nailbiting: (Stoet jag köpte av dig @inverterad !)
AEC6C4A4-66CD-48DF-A3C6-D774D3E34273.webp

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka