Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Givetvis@Shaggy skulle man kunna få en hrc-dejt med Laurus?
Givetvis
Han är uppeFunkar det nu?
Ja jag har sett henne försöker sälja hästar, går sådär. Har ett par pensionärer som ska iväg med måste bli av med minst 2 till. Hon kommer hämtas för midnatt@Shaggy Du såg att din lilla haflingerdam har lust att flytta hem till dig, va? (Det är ingen brådska, vill bara vara säker att du inte missat det!)
Tävla och klicka på ridskolan, skulle jag säga.Vad är bästa sättet att tjäna pengar på? Tävla?
Följdfrågan blir då hur hittar får man bra tävlingshästar? Tränar upp? Market?Tävla och klicka på ridskolan, skulle jag säga.![]()
Följdfrågan blir då hur hittar får man bra tävlingshästar? Tränar upp? Market?
Ridskolan tänkte jag inte på, tack!
Har några att avvara. Bor du i Eu? Där behöver de vara hyfsat bra för att hävda sig. Annars marketFöljdfrågan blir då hur hittar får man bra tävlingshästar? Tränar upp? Market?
Det kan gå att få tag i hästar folk är klara med till rätt bra pris men det gäller att kolla resultaten. I Europa är konkurrensen hård. Träna upp går givetvis också men då måste du få tag i en bra unghäst vänta på att den växer upp och sedan träna. Det tar tidFöljdfrågan blir då hur hittar får man bra tävlingshästar? Tränar upp? Market?
EuropaVar har du bosatt dig i spelet?
Tar jättegärna någon om du har lust att säljaHar några att avvara. Bor du i Eu? Där behöver de vara hyfsat bra för att hävda sig. Annars market![]()
Ah... Mina är nog mer lämpade på annan ort. Placerar sig ibland men för sällan för att vara värda en stallplats. Har en GP dressyrtrak som du kan få gratis. Hon går på 93-95% vilket leder till få placeringar, men när hon väl placerar sig är ju vinstpengarna desto bättre. Men eg vore hon nog bättre i en annan världsdel.Europa![]()