Horsereality XIII

Är det någon här som har en/vet någon som har en quarterhingst med färgerna SW1 (dubbel) i kombination med antingen D, Z eller RN? Hade varit toppen med samtliga färger och dubbelanlag på det, och utan taskig confo :p

@Shaggy Du såg att din lilla haflingerdam har lust att flytta hem till dig, va? (Det är ingen brådska, vill bara vara säker att du inte missat det! :))

Gah. Nån skickade meddelande och ville betäcka om ett sto. Var inloggad och såg direkt. Svarade efter typ 2 sekunder att jag ändrar priset. Väntar och väntar och väntar. Kollar efter på hens profil. Nä. Då har hen loggat ut exakt efter att ha skickat meddelandet... :banghead:

@Shaggy Du såg att din lilla haflingerdam har lust att flytta hem till dig, va? (Det är ingen brådska, vill bara vara säker att du inte missat det! :))
Ja jag har sett henne försöker sälja hästar, går sådär. Har ett par pensionärer som ska iväg med måste bli av med minst 2 till. Hon kommer hämtas för midnatt :)

Såg nu att denna lilla sötnosen rez-saltclamp faktiskt är 2 körpoäng sämre än sin pappa, och sämre confo. Så den är liksom ingen vits att behålla :( Men han är ju så söt!

Följdfrågan blir då hur hittar får man bra tävlingshästar? Tränar upp? Market?
Ridskolan tänkte jag inte på, tack!
Det kan gå att få tag i hästar folk är klara med till rätt bra pris men det gäller att kolla resultaten. I Europa är konkurrensen hård. Träna upp går givetvis också men då måste du få tag i en bra unghäst vänta på att den växer upp och sedan träna. Det tar tid

Ah... Mina är nog mer lämpade på annan ort. Placerar sig ibland men för sällan för att vara värda en stallplats. Har en GP dressyrtrak som du kan få gratis. Hon går på 93-95% vilket leder till få placeringar, men när hon väl placerar sig är ju vinstpengarna desto bättre. Men eg vore hon nog bättre i en annan världsdel.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 144
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka