Horsereality XIII

Klar med att fylla i confo, GP och noteringar om rekommenderad gren, speciell hög stat, BA på canter eller gallop(som ju brukar vara dom jobbiga) för alla foundationhästar (Cobbarna) i Afrika och Asien. Tog mer tid än jag trodde :cautious:..

Superblingad har växt upp 😍😍😍 första hingsten i mitt stall som är guldig och med ljus man och svans. https://www.horsereality.com/horses/868163/jawarib-ealia-318en320
Screenshot_20190607-002006.jpg

Visst är det så att om jag pensionerar märren så behåller jag fölet? Hade tänkt vänta för att inte lura mig att jag har en plats men måste få tillgång till en eftersom jag har en häst på väg in.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 145
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18