Horsereality XIII

Beror ju lite på vad du är ute efter, distans eller galopp. Jag tror att det hos mig varit den första som blev kvar men de är så jämna så det är nog stunden ingivelse mer än något annat....
Den du gör dig av med kan få flytta till mig :D

Den jag inte behåller bokar jag till dig. :)

Ska man välja dressyr eller hoppning för den här gossen?
Dressyr 270, hoppning 403
https://www.horsereality.com/horses/681749/adalrik
Jag hade nog kört på dressyr, men bara för att jag har fler hopphästar med 80+ än dressyrhästar med 90+ (bara min egen trakhingst). Tror han hävdar sig rätt likvärdigt i bägge discipliner tävlingsmässigt men kanske att han är mer attraktiv som dressyrhingst.

Baserar det enbart på mina två hingstar med 270 dressyr resp 403 hoppning. Den förstnämnda får mångdubbelt fler betäckningar trots en avgift på 20 000 mot den andres 5000.

EDIT: och min dressyrhingst har inte G+ canter utan verkar tvärtom nedärvda rätt svagt där tyvärr

Jag hade nog kört på dressyr, men bara för att jag har fler hopphästar med 80+ än dressyrhästar med 90+ (bara min egen trakhingst). Tror han hävdar sig rätt likvärdigt i bägge discipliner tävlingsmässigt men kanske att han är mer attraktiv som dressyrhingst.

Baserar det enbart på mina två hingstar med 270 dressyr resp 403 hoppning. Den förstnämnda får mångdubbelt fler betäckningar trots en avgift på 20 000 mot den andres 5000.

EDIT: och min dressyrhingst har inte G+ canter utan verkar tvärtom nedärvda rätt svagt där tyvärr
Tack! Har aldrig haft någon hopphäst så har noll koll på den grenen men dina tankar stämmer rätt bra med mina. Det får bli dressyr för gossen

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 144
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka