Horsereality XIII

Jag är i Zurich och har varit på resande fot sedan igår EM så sorry alla att jag inte svarat 🙈
Om ni inte hunnit betäcka med andra så är jag inne nu en sväng och kan köra betäckningarna :)

Skriver hingstarna för min egen del så jag kommer ihåg :p
@Mumfie Agilas
@Pandasmamma Vibration
@Hedinn Vibration & Inioluwa
@Sasse Silfurmani, Hyrdar, Messi och Calennig

Hoppas jag inte missat någon :)

Jag har tydligen också en massa kastningarna senaste dygnet, 5 st på 24 h :nailbiting:
@Iamia En till Snadi och två till Uracis
@Trott en till Amyr
Går det att göra om? :)
Absolut! Är du kvar? :)

Jag är i Zurich och har varit på resande fot sedan igår EM så sorry alla att jag inte svarat 🙈
Om ni inte hunnit betäcka med andra så är jag inne nu en sväng och kan köra betäckningarna :)

Skriver hingstarna för min egen del så jag kommer ihåg :p
@Mumfie Agilas
@Pandasmamma Vibration
@Hedinn Vibration & Inioluwa
@Sasse Silfurmani, Hyrdar, Messi och Calennig

Hoppas jag inte missat någon :)

Jag har tydligen också en massa kastningarna senaste dygnet, 5 st på 24 h :nailbiting:
@Iamia En till Snadi och två till Uracis
@Trott en till Amyr
Går det att göra om? :)

Kvar? :)

För första gången någonsin har jag fått vänta hela dagen på ett föl, skitstörigt. Mina kommer annars alltid på natten så jag vaknar och hittar dem där, eller i enstaka fall på förmiddagen.

Finns det några fina mustanghingstar här på buke? :P Tappar suget när det finns så många hingstar att titta igenom :wtf:

Finns det några fina mustanghingstar här på buke? :P Tappar suget när det finns så många hingstar att titta igenom :wtf:

Jag har dem här:
Screenshot_20190606_210526_com.android.chrome.webp

Varit bortrest i ett par dagar men nu är jag äntligen hemma. Stackars pixelhästar har fått skrota alldeles för länge :D

Imorgon kommer första Ralsei-avkomman! :love: Det ska bli så spännande! Fölet som föds imorgon är dessutom undan Lancers mamma. Hon har lämnat ett par fina föl, så jag hoppas att det här fölet också är lyckat.

(Jag hoppas att Ralsei nedärver bra, för han har varit vääääldigt populär som avelshingst. :o)

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 145
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18