Horsereality XIII

Nu tror jag att jag ger upp. I princip alla mina betäckningar de senaste dagarna har failat. Naturligtvis inte de fåtal som gjorts med egna hingstar :down:
@Asko, skulle man kunna få bukepris för ombetäckning med Lightning Bolt?

Det där har drabbat mig också. Det är som om spelet går i cykler när det gäller betäckningarna. Vissa ston har jag fått betäcka om upprepade ggr under en period nu. Ett av stona hela fyra gånger innan det tog sig. Sjukt irriterande.

:bump: :bump: :bump:
Screenshot_20190606_102123_com.android.chrome.webp

Nu undrar jag.. Vilken rabicanohingst har bäst confo? Mamman har nämligen 3VG så skulle vilja försöka avla fram en rabi med liknande confo. Fölet fick 1VG 10G 1A vilket är okej men det går ju alltid att förbättra :D

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 145
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Falsterbo horse show byter namn