Horsereality XIII

Näää fy vad trist! Fick 7 föl nu på morgonen och de är alla så dåliga att de får åka till Gisela på direkten :(:arghh:

:)

30901

Och en ping på @Riru som jag ska köpa häst av

Jag kan även tillägga att jag förhoppningsvis har en plats till över snart och därmed är ute efter ett trevligt knabbe-sto. Om någon har något trevligt till övers så hojta, kan vara enfärgat med :D

Gick in på resultatet på en avslutad och såg att tre av mina hästar låg etta, men när en ny tävling hade börjat visade det sig att de inte ens hade placerat sig, vet ni vad detta beror på? :P

Vet inte om ni förstår vad jag menar, haha.

Har kommit på att jag gillar bruna hästar när jag letar levergen eller avlar för lever, där ser man ju direkt när dom blir vuxna om dom är bärare och slipper slösa en massa tid på att testa :p
Nu ska jag bara kolla upp hur det ser ut hos AT så man kan påbörja där med. Ska ju få in flax också någon gång :cautious:

Gick in på resultatet på en avslutad och såg att tre av mina hästar låg etta, men när en ny tävling hade börjat visade det sig att de inte ens hade placerat sig, vet ni vad detta beror på? :P

Det går att slänga in hästar till tävling även efter att tävlingen är stängd så länge du har öppnat sidan därifrån du skickar in hästarna innan tävlingen stängde. Om jag lyckas göra mig förstådd? Någon kanske gjorde så och petade ut din häst.
Gäller confo shows också.

Vilken gren var det? I distans så ligger de ju på samma tid så ordningen i resultatlistan säger inget om vilken den slutgiltiga placeringen bli

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 145
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka