Jag brukar ta till kopiorHar varit bortrest i några dagar så har lagt begränsat med tid på HR. Har nu över 20 ston att betäcka... Vet inte ens var jag ska börja, blir trött bara av att tänka tanken att behöva gå igenom alla och planera.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar ta till kopiorHar varit bortrest i några dagar så har lagt begränsat med tid på HR. Har nu över 20 ston att betäcka... Vet inte ens var jag ska börja, blir trött bara av att tänka tanken att behöva gå igenom alla och planera.![]()
Enkelt om man har en massa bra hingstar att använda själv... Vilket jag bara har i en av tre raser, av nån anledning.Jag brukar ta till kopior![]()
@Mumfie ett sto gick tom med Gimmic Game, kan vi prova igen?
Vad var ditt namn på HR?Min welshhingst med 74 i strength har växt upp
https://www.horsereality.com/horses/670488/foal-doe-670488
@Trott jag tänkte rensa ut lite nu, du får gärna sätta frieserfölet på private trade så köper jag så fort det blir ledigt![]()
MaverickmvVad var ditt namn på HR?
Önskar man kunde ha sitt HR-namn i tag line eller så här på Buke.
Lugnt
Det går att slänga in hästar till tävling även efter att tävlingen är stängd så länge du har öppnat sidan därifrån du skickar in hästarna innan tävlingen stängde. Om jag lyckas göra mig förstådd? Någon kanske gjorde så och petade ut din häst.Gick in på resultatet på en avslutad och såg att tre av mina hästar låg etta, men när en ny tävling hade börjat visade det sig att de inte ens hade placerat sig, vet ni vad detta beror på? :P
Vet inte om ni förstår vad jag menar, haha.
Vilken gren var det? I distans så ligger de ju på samma tid så ordningen i resultatlistan säger inget om vilken den slutgiltiga placeringen bliGick in på resultatet på en avslutad och såg att tre av mina hästar låg etta, men när en ny tävling hade börjat visade det sig att de inte ens hade placerat sig, vet ni vad detta beror på? :P
Vet inte om ni förstår vad jag menar, haha.