Horsereality XIII

@Iamia Ett sto kastade, kan jag få en ombetäckning med Rhodothemis?

Ytterligare en dam vill gärna ha en dejt med honom om möjligt :)

Edit. Kan inte just nu

@Iamia Ett sto kastade, kan jag få en ombetäckning med Rhodothemis?

Ytterligare en dam vill gärna ha en dejt med honom om möjligt :)

Edit. Kan inte just nu
@Iamia efter att ha tittat igenom lite Trakhenerhingstar så tror jag att jag frågar dig igen. Får jag låna Uracis för HRC?
Självklart! Om ni är där typ exakt nu så kan vi ta det direkt, annars får det vänta till lite senare ikväll eller när ni nu kan! :)

Det här barnbarnet till Mango med 4 VG hade ju varit lite kul att åldra upp för att hoppas på rabicano: https://www.horsereality.com/horses/910393/

Tror dock chansen är ytterst liten att hennes pappa är bärare, av Aytac-hingstarna är han nog den som är flitigast använd. Och jag vet ju inte ens om hennes mamma är det.

Man kanske skulle ta och betäcka henne med en inavlad rabicano för att testa...det tar ju bara så lång tid!

Nu ska vi se... Måste rensa och lägger ut några här som skulle kunna göra nytta på annat håll än hos Gisela.
Islandshästar (unga):
Alda - Sto, silvergulsvart med splash (CR Z SW1). Bläs och blått öga (tyvärr på fel sida dock). GP 588, 5VG 9G.
Eldfluga - Sto, rödskäck med silvergen (Z TO). GP 602, 4 VG 10G (lämnar mamma om ett par dagar).
Djásn - Sto, musblack (DD). GP 565, 7VG 7G. Bara utställd tre gånger, fått över 85, lär kunna få högre (både mamma och pappa har varit över 87).
Gláma - Sto, svart med splash (EE SW1). Helvitt huvud och några strumpor. GP 609, 2VG 12G.

Det här barnbarnet till Mango med 4 VG hade ju varit lite kul att åldra upp för att hoppas på rabicano: https://www.horsereality.com/horses/910393/

Tror dock chansen är ytterst liten att hennes pappa är bärare, av Aytac-hingstarna är han nog den som är flitigast använd. Och jag vet ju inte ens om hennes mamma är det.

Man kanske skulle ta och betäcka henne med en inavlad rabicano för att testa...det tar ju bara så lång tid!

Det är ju min hingst :angel: , och jag tror inte att jag har sån tur att han är bärare, men det är väl iofs inte mindre chans att han är bärare än någon annan heller ;) . Är ju mest jag själv som använt honom och inga av hans vuxna avkommor har kända bärare på mammans sida.

Har du DP så tar det ju bara en dräktighet för att se om du har tur :D

Kl. Jag har en ny Nelariahingst att testa som inte har Asdon med, om någon vill prova men behöver undvika Asdon :p https://www.horsereality.com/horses/383639/dagjeir-bellyspot

Det är ju min hingst :angel: , och jag tror inte att jag har sån tur att han är bärare, men det är väl iofs inte mindre chans att han är bärare än någon annan heller ;) . Är ju mest jag själv som använt honom och inga av hans vuxna avkommor har kända bärare på mammans sida.

Det hade jag missat, hah! Hade inte orkat kolla vilka ston han hade vuxna avkommor med, men det var ju kul att höra att det inte kryllade av Aytac eller Nelaira ston bland hans partners.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka