Horsereality XIII

Sällan jag uppdaterar, men vill visa mitt senaste inköp. En av få gånger jag tummat på VG på en Brabant, då hon har vita tecken :love: Visste inte fanns på Brabanten, så nu hoppas jag hon kan ärva det med :D
Annars så går helt ok med mina pållar, de kommer högt upp oftast och nån gång tar hem Day Champion :up:
Har några egna hingstar välja på, så ska klura vem hon ska få besöka.
1560035896612.webp

Jag fick också Proven på ett sto den här veckan, men alla hennes föl är födda hos mig så det var förhållandevis lätt att få stjärnor på dem. Det känns nästan synd att jag ska sluta med rasen eftersom hon har varit så bra, men med sin relativt låga GP och totalt felvalda tävlingsgren lär hon inte vara jättelätt att sälja heller, så hon får nog stanna som maskot om ingen här på Buke skulle vilja ta sig an henne.
https://www.horsereality.com/horses/143622/elize-de-la-montagne

Den där borde du kunna bli rik på
Ha ha! Jag vet ju egentligen inte ens vad jag ska göra med honom. Hade ju bestämt att bara satsa på galopparaber. Skulle bara testa en gammal plan och så får man en färg-full-pott. :cautious: :rofl: Han får bo kvar en stund så får vi se... :D

Sällan jag uppdaterar, men vill visa mitt senaste inköp. En av få gånger jag tummat på VG på en Brabant, då hon har vita tecken :love: Visste inte fanns på Brabanten, så nu hoppas jag hon kan ärva det med :D
Annars så går helt ok med mina pållar, de kommer högt upp oftast och nån gång tar hem Day Champion :up:
Har några egna hingstar välja på, så ska klura vem hon ska få besöka.
Visa bifogad fil 31090
Jag har en rätt bra hingst om du vill använda på nått framöver :) bara säga till så sänker jag priset. https://www.horsereality.com/horses/778511/gp552-7311

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Malignt melanom?