Horsereality XIII

Några vuxna ston jag behöver bli av med, om nån är intresserad (special price just for you :D). Billigt, då de åker till Gisela annars. De flesta funkar till både tävling och avel, jag har själv avlat på dem och de flesta gör jag mig av med för att jag har fått bättre avkommor som kan ta över.

Islandshästar:
Hvesta - GP 599. Confo: 2:12:0. Färg: Silvermusblack (Z D). Fått flertalet avkommor med 5-6 VG samt GP på 611-619.
Katla - GP 599. Confo: 7:6:1. Färg: Silversvartskimmel (Z RN).

Trakehners:
Delphi - GP 721. Dressyr: 86-88-88. Confo: 0:10:2. Tävlingshäst, fulltränad på third level dressage och placerar sig regelbundet i Europa.
Flaminia - GP 707. Dressyr: 87-83-85. Confo: 0:12:0. Står sig inte så bra i Europa-konkurrensen, så antingen som tävlingshäst på annan kontinent eller om nån vill använda henne i avel.
I Want It All - GP 716. Dressyr: 85-89-81. Hopp: 398. Confo: 0:11:1. Tränad i hoppning, fulltranad i GP (sista nivån). Mormor till Mad Hatter, bland annat, så kan vara värd att använda i avel också om man vill. Erkänner att det tar emot lite, sitter och intalar mig själv att det bara är en pixelhäst... :rofl:
Orchid - GP 723. Dressyr: 92-83-83. Confo: 3:9:0. Tränad i eventing, så resultaten varierar (:D), men placerar sig emellanåt ändå.
Köper gärna Orchid :)

@Iamia Kan ett av mina ston få dejta din nya rabicano för hrc? Behöver testa mitt sto för både rabicano, lever och flax så är ju supersmidigt att få med allt i en och samma hingst!
Edit. Eller lever kan hon inte bära på, mamma var ju inte bärare..
Dagens två föl, båda efter Alkutum @Pandasmamma .
https://www.horsereality.com/horses/916202/ MASSA (!) bling :love:
https://www.horsereality.com/horses/916203/foal-doe-916203 Hoppas han blir leverflax. Kommer säljas

@Iamia, skulle de två nyblivna mammorna få hälsa på hos Fawz Kabir?
Jajamensan. Är ni där? :D

När jag fick plats över för någon dag sedan la jag lite bud på några prickar, för de är fina och jag vill nog ha lite sån avel. Bland annat den här https://www.horsereality.com/market/trade-817197 / https://www.horsereality.com/horses/846810/foal-doe-846810

Jag blev ganska direkt överbjuden vilket inte var så överraskande men då jag inte kände för att börja ett budkrig med 3-4 dagar kvar på auktionen avvaktade jag och tittade in igen idag. Jag kan konstatera att jag nog avstår från att ge mig in i budgivningen i sista minuten. Jag kan nog hitta något annat jag vill ha. I skrivande stund är budet uppe i 225 000 med höjningar på upp till 25 i taget. Det är en bra häst absolut men jag avstår nog som sagt..
Orsaken till att den där dragit iväg är att den har den lilla shabrak tigreringen som bara ligger över rumpan. Du kan hitta samma kvalitet på häst mycket billigare

Orsaken till att den där dragit iväg är att den har den lilla shabrak tigreringen som bara ligger över rumpan. Du kan hitta samma kvalitet på häst mycket billigare
Absolut att jag kan hitta en lika bra häst, jag ska bara orka leta. Finns en chans att jag avvaktar lite och ser vad som dyker upp på bukemarknaden framöver :D

@Riru, har en dejt till Mango också om det går bra. Behöver tillverka en dotter till. ;)
Går det bra nu?

Jajamensan. Är ni där? :D
Jag var snabb och betäckte med en egen hingst istället, ska bara testa färger just nu ändå, men hade ju varit trevligt att få med lever in i nästa avkomma om det skulle visa sig att den är något att behålla.. :cautious:

Absolut att jag kan hitta en lika bra häst, jag ska bara orka leta. Finns en chans att jag avvaktar lite och ser vad som dyker upp på bukemarknaden framöver :D

Nu är väl denna inte lika bra men du skulle inte vara intresserad ändå? higiri-sell

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka