Horsereality XIII

Ja hon växte upp jättesnabbt :angel:
Haha tidsmaskiner är bra grejer.
Fudnerar på om jag ska betäcka Alisma med den där pojken sen. Hon råkade bli kvar en vända till. Rabicanoaraber brukar ju vara inavlade så att man byter inavalsstam får väl betraktas som normalt

Haha tidsmaskiner är bra grejer.
Fudnerar på om jag ska betäcka Alisma med den där pojken sen. Hon råkade bli kvar en vända till. Rabicanoaraber brukar ju vara inavlade så att man byter inavalsstam får väl betraktas som normalt

Ja den här stammen var som en frisk fläkt :laugh: Har stått still länge nu med samma stam.

Jag har ju rätt lite koll men efter det du sagt så har jag försökt hålla lite koll då jag stött på någon och de går alla tillbaka till War Torn eller möjligen hans föräldrar :crazy:

Ja det är trist, men ingen vill ju heller börja avla på dom avkommor som dyker upp efter dom riktigt kassa foundationhästarna. Jag hade planerat att jaga rätt på vettiga, raidade ju foundations ett tag, men det kändes helt lönlöst. Som sagt så blir man hela tiden tvungen att avla "bakåt" gällande confo och prestation då och jag tappar suget helt av att bara tänka på det. Så nu kommer jag köra mycket linjeavel istället och försöka skapa nya linjer.

Har fått många hingstar på sistone, men idag kunde jag göra 7 ul och 6/7 var ston :) det är bra, för jag behöver lite nytt bra. Jag har faktiskt skickat en hel del stoföl till Gisela trots GP på 720~735 pga kass fördelning på confon.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka