Horsereality XIII

Shit. Ska jag köpa ett inte så bra flaxrabicanostoföl bara för att göra flaxrabicanobebisar med min nya hingst eller inte? Egentligen är jag inte så intresserad av färgavel (när det bara är för färgen alltså), men nu blir jag ju sugen... :arghh:

Oj vad jag har rensat idag! Är en sådan jäkla mes när det gäller att göra av med hästar men nu så har jag pensionerat undan de jag inte kommer använda. Har också flyttat ett gäng till ett Till salu-stall i hopp om att jag ska kunna göra av med dem när jag vant mig vid tanken. :crazy:

Har provat förut och jag kommer säkert att tröttna... :D Men tills dess: Flaxrabicanosar med leveranlag måste ju gå att sälja? Eller? :nailbiting:

Har aldrig sett någon på market så det skulle nog bli vääldigt populärt.
Leverflaxrabis är ju mitt mål i min färgavel men jag kommer aldrig någonstans, 95% av alla mina föl verkar satsa på att få slappa hos Gisela :p

@Iamia jag tänkte åldra upp det nya fölet och kanske kan hon få dejta din nya rabicano? :D (Jag vet att GP skillnaden är stor men det skiter jag i just nu, behöver bärare och jag vill jättegärna få in flax och lever på samma gång :o )

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka