@Linda_A Äsch vi får ta det senare, måste fixa mat![]()
Ok! Var precis ute med hundarna, men kommer att vara inne i kväll också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Linda_A Äsch vi får ta det senare, måste fixa mat![]()
Jag har ingen mustangFår jag testa din fina mustanghingst på mitt fina sto?![]()
Ah, den jag hittade med 652 i GP har nog henne som mamma, om jag inte minns helt fel.302 Tina de la Plage
Jag hade visst fått ett 643GP föl men ändå. Alla avkommor med & framför är dom jag pensionerat![]()
Shit. Ska jag köpa ett inte så bra flaxrabicanostoföl bara för att göra flaxrabicanobebisar med min nya hingst eller inte? Egentligen är jag inte så intresserad av färgavel (när det bara är för färgen alltså), men nu blir jag ju sugen...![]()
Fy....
Just do it.![]()
Ok! Var precis ute med hundarna, men kommer att vara inne i kväll också.![]()
Har provat förut och jag kommer säkert att tröttna...Färgavel har sin dragningskraft![]()
Har provat förut och jag kommer säkert att tröttna...Men tills dess: Flaxrabicanosar med leveranlag måste ju gå att sälja? Eller?
![]()
Måste ju nästan skrivit fel på en nolla alternativt tänkt lägga på privat men glömtHittade den här för 3k hrc på market sell , börjar fundera på varför den var så billig men kan inte komma på något![]()
Måste ju nästan skrivit fel på en nolla alternativt tänkt lägga på privat men glömt
Här nu?
För övrigt kom jag på att jag tänkt testa den hingsten och till skillnad mot tidigare gånger hade jag en perfekt märr för saken. Hoppas ungen blir så bra som den kan bli nu får då får jag en kanonhäst.