Horsereality XIII

Mitt lilla experiment lyckades! Leverflaxfuxsabinorabicanoarabhingst! 😅 Var sĂ„Ă„Ă„ nyfiken sĂ„ han fick en plats i tidsmaskinen. 2 VG resten G men inte jĂ€ttelyckade siffror. De hade Ă„tminstone kunnat bli lite bĂ€ttre med de förĂ€ldrarna... :cautious: Ja ja. Man kan vĂ€l inte fĂ„ allt (alltid). :p https://www.horsereality.com/horses/914576/foal-doe-914576
Kan man fÄ en dejt med honom? ;)

GÀrna Àven tvÄ dejter med Rhodothemis som jag frÄgat om innan :)

Och en dejt med Edonis?

@Murray Kan man fÄ en dejt med Messi med? :D

@Caoimhe - om du fĂ„r för dig att sĂ€lja Aberdeen kan du vĂ€l hojta till? Mina SW1:or levererar inte riktigt som önskat 😇
Hojt hojt! Bara pÄminn mig om vad du heter pÄ HR (jag har sÄÄÄ dÄligt minne :o) sÄ fÄr hon flytta hem till dig. :)

Du kan Àven fÄ den hÀr tösen om du vill. De flesta av mina pÄllar stÄr ÀndÄ bara och skrotar. Hon Àr ju inte SW1, men inte heeelt urusel heller. https://www.horsereality.com/horses/584508/foal-doe-584508

Hojt hojt! Bara pÄminn mig om vad du heter pÄ HR (jag har sÄÄÄ dÄligt minne :o) sÄ fÄr hon flytta hem till dig. :)

Du kan Àven fÄ den hÀr tösen om du vill. De flesta av mina pÄllar stÄr ÀndÄ bara och skrotar. Hon Àr ju inte SW1, men inte heeelt urusel heller. https://www.horsereality.com/horses/584508/foal-doe-584508
Åh, jag har tyvĂ€rr bara en plats och inget jag kan skiljas frĂ„n riktigt sĂ„ jag fĂ„r nog passa :( men tack!

Heter Elin_b i spelet med :)

@Iamia , mitt sto kastade, kan man fÄ en ny chans med Echo?
Kan man fÄ en dejt med honom? ;)

GÀrna Àven tvÄ dejter med Rhodothemis som jag frÄgat om innan :)

Och en dejt med Edonis?

@Murray Kan man fÄ en dejt med Messi med? :D
Åh nej @Iamia - fail med Madafae igen! Men jag kör gĂ€rna flaxleverrabicano-hingsten pĂ„ denna tös istĂ€llet om jag fĂ„r? :angel:
I’m back! Är nĂ„gon hĂ€r? :p

Blev sÄ glad imorse nÀr jag fick en islÀnning med 8VG. Har aldrig fÄtt mer Àn hÀlften innan. TÀnkte göra en ombetÀckning, men upptÀckte att pappan skickats till Gisela :arghh:

NÄja, Àr glad över fölet :)
https://www.horsereality.com/horses/915117/foal-doe-915117
Nu har det ju löst sig men jag har en avkomma efter den hingsten. NÄgot fÀrre VG men lite högre GP och rÀtt fin :D

@Murray Jag hittade denna damen pÄ market och hon fick flytta hem till mig :D ananke-des-livres
NÀst högsta körpoÀngen i mitt stall!
Åhh :love: En av de dĂ€r 7 rackarna med lĂ€gre GP Ă€n bĂ„da förĂ€ldrarna men de blir rĂ€tt fina Ă€ndĂ„ :D

@Gabby_Ossi @Sasse
Är inne en liten stund nu om ni vill betĂ€cka med Messi :)
Flyger tidigt imorgon sÄ vi hittar sÀkert tid imorgon annars.

SĂ„ fin! :love:
Åh, jag vet faktiskt inte. Jag tror att han Ă€r rakt uppochner fux med RN och mycket vitt. Hur tar jag reda pĂ„ om han Ă€r sabino?

Tror att jag lÀste nÄgot om att Welsharnas sabino var rÀtt hopplöst att följa. Om man tittar pÄ den hÀr bilden och hans blÀs sÄ skulle jag nog vilja pÄstÄ att det inte Àr direkt omöjligt att han Àr sabino, enligt mig sÀkert att han Àr det
Visa bifogad fil 31094

Jag har inte orkat engagera mig i sab och rab för welsharna alls tyvÀrr men tycker ocksÄ han ser sabino ut.
Fölet Àr lite svÄrt att sÀga om men har ju rejÀlt med vitt ocksÄ:
31135

Postar bild pÄ mamma i nÀsta inlÀgg men verkar ju sabino-vitt ocksÄ. Kan frÄga i discorden sen nÀr jag Àr hemma om nÄgon vill förklara.

Ralsei verkar fö vara flax-bÀrare, fick denna ocksÄ:
https://www.horsereality.com/horses/916321/foal-doe-916321

Höll pÄ att slÄ pÄ rygg nÀr jag möttes av ett mustanghingstföl med 5 VG i morse, tror det sÀger mer om hur snÄla fjordingarna Àr Àn hur bra han Àr :rofl: men GP674 iaf sÄ han blir nog kvar. Elvis barnbarn @Asko :) :)
:up:
Jag har fĂ„tt nĂ„gra avkommor med 6 VG :love: Men ingen med över 690 GP, men det Ă€r inte sĂ„ konstigt - jag avlar ju inte med nĂ„gon som har sĂ„ mycket i GP. Jag fĂ„r dock hĂ„lla lite koll sĂ„ att jag inte börjar inavla, men jag börjar bli lite slapp pĂ„ den punkten nĂ€r det gĂ€ller tredje generationen bakĂ„t 🙈

Var det inte nÄgon som ville avla med min rabicano A-T hingst? Har glömt vem det var :o Men sÀg bara till sÄ försöker vi fixa en tid som passar för att sÀnka priset :)

Liknande trÄdar

IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • LĂ„st
IT & mobiler horsereality.com Àr ett webbaserat hÀstspel som pÄminner om Howrse, men Àr mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, trÀna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 143
Senast: Laa
·
  • LĂ„st
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • LĂ„st
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Tillbaka