Horsereality XIII

Går det bra nu?

Jag var snabb och betäckte med en egen hingst istället, ska bara testa färger just nu ändå, men hade ju varit trevligt att få med lever in i nästa avkomma om det skulle visa sig att den är något att behålla.. :cautious:

Nu är väl denna inte lika bra men du skulle inte vara intresserad ändå? higiri-sell
Nu ser jag att du har pensionerat men det hade säkert kunnat vara intressant om jag hade haft orken att ta tag i HR under helgen :)

Inte varit inloggad på hela helgen men Quiksand hade fått ett litet fint hingstföl efter Moomin
Hoppas han får pappas fina skimmelfärg

https://www.horsereality.com/horses/914483/foal-doe-914483
31140

Jag satt en lång stund och funderade på varför två genetiskt gulbruna föl kunde se SÅ OLIKA ut. Sen insåg jag att ena även hade silver. Helt plötsligt självklart att de inte var så lika. Urgh.

Varför har maskotar en sån tendens att föröka sig?

Om det är någon här inne som är intresserad av en rabicano-bärare så funderar jag lite lätt på att sälja ena av mina två welshstoföl efter rabi-hingstar - Goldwyr. Jag funderar lite på om även Meillion skulle kunna få ett nytt hem. Sen velar jag rejält om hingstfölet borde säljas med eller inte, han är ju fin lille Bronlas men om någon vill ge honom ett bra hem så kanske jag kan tänka mig att sälja.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka