Horsereality XIII

@Murray Är du kvar? :)

Hur ser man om det är det? Mycket vitt?
Det här kan nog tex @Hedinn förklara bättre. Fölis ser ut såhär:
31195

Hon är efter Messi förresten, inte Moomin. Desto roligare, för mig, nästan :D :D

@Murray Ett sto betäckt med Vibration har kastat, får jag göra ett nytt försök imorgon? :)
Jag är inne nu annars om du vill, om du inte är på väg till bingen eller så :) Annars fixar vi det imorgon.

Det här meddelandet dök upp idag när jag öppnade min Puffin-browser. :cry:

71548DEE-761F-4CF9-A880-1023AAAB9857.webp

Jag vet inte om det har diskuterats i en tidigare tråd, men detta hade gått mig helt förbi. Ni som använder iOS, finns det någon annan browser som HR går att spela på?

@Sasse jag frågade i chatten om någon vet något om sabino allmänt ännu. Funderade på att lägga ut bilden på det vita men om någon frågar om länk till hästen är det ok om jag länkar eller vill du hålla det för dig själv? ;)

Vet att det knappt är några här som sysslar med gypsy men jag har ett litet stoföl som tyvärr, tyvärr inte lever upp till det jag vill syssla med, men där det ändå skär i hjärtat att behöva skicka till Gisela. Någon som är sugen? Tydligen bäst för endurance.
DIVA

Det här meddelandet dök upp idag när jag öppnade min Puffin-browser. :cry:

Visa bifogad fil 31198

Jag vet inte om det har diskuterats i en tidigare tråd, men detta hade gått mig helt förbi. Ni som använder iOS, finns det någon annan browser som HR går att spela på?
Firefox. Man får hålla in länken för att komma åt drop down-menyerna, men i övrigt funkar den helt okej.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka