Oooh, vad fina båda två!
Första ser ju sabino ut, eller?! Finns det bland oldie?
Var det du och @Gabby_Ossi som ville betäcka med Messi? Jag är inne en stund nu tänkte jag![]()
Ja, jag har ett sto till Messi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oooh, vad fina båda två!
Första ser ju sabino ut, eller?! Finns det bland oldie?
Var det du och @Gabby_Ossi som ville betäcka med Messi? Jag är inne en stund nu tänkte jag![]()
Hur ser man om det är det? Mycket vitt?Det ser ut som sabino, tror inte det har upptäckts innan.
Det här kan nog tex @Hedinn förklara bättre. Fölis ser ut såhär:
Jag är inne nu annars om du vill, om du inte är på väg till bingen eller så@Murray Ett sto betäckt med Vibration har kastat, får jag göra ett nytt försök imorgon?![]()
Om det är sabino hoppas jag på könsbyte hos min
Viskar galopp och canterFick köpa ett arabsto med G+ på både galopp och travsv-nevada
Nej, du kan länka@Sasse jag frågade i chatten om någon vet något om sabino allmänt ännu. Funderade på att lägga ut bilden på det vita men om någon frågar om länk till hästen är det ok om jag länkar eller vill du hålla det för dig själv?![]()
Det här meddelandet dök upp idag när jag öppnade min Puffin-browser.
Visa bifogad fil 31198
Jag vet inte om det har diskuterats i en tidigare tråd, men detta hade gått mig helt förbi. Ni som använder iOS, finns det någon annan browser som HR går att spela på?
Firefox. Man får hålla in länken för att komma åt drop down-menyerna, men i övrigt funkar den helt okej.Det här meddelandet dök upp idag när jag öppnade min Puffin-browser.
Visa bifogad fil 31198
Jag vet inte om det har diskuterats i en tidigare tråd, men detta hade gått mig helt förbi. Ni som använder iOS, finns det någon annan browser som HR går att spela på?