Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska du göra nytt försök med traksen?
Han finns uppe![]()
Inga problem.Tack så mycket, @Murray
Jag kikade på möjliga kavaljerer till mitt gula sto, så kunde ju inte låta bli när jag hittade Whydah. Tänk om man kan ha sån tur att få en bra dubbelgul...![]()
Jag vill! Men går det möjligtvis få för hrc?Är du kvar?
Hade tänkt göra reklam för Whydah (tror han växte upp idag eller igår?) men du var tydligen snabbare
Så om någon mer vill använda blev Whydah vuxen. Trakhingst med GP706 och 4VG. 89-92-87 for dressyr och CR.
SjälvklartJag vill! Men går det möjligtvis få för hrc?![]()
Tack så jättemycket!Självklart![]()
Kollade forumet och såg en annons för ett "rescue center" och jag bara...
Det är pixlar och en stor del av hästarna som pensioneras är ändå inte så bra att de kommer bidra positivt till aveln, så varför ens bemöda sig med att spara på oönskade hästar? Klappa sig själv på ryggen över sin självutnämnda godhet, eller vad?
För att vara mer on topic, hur bestämmer ni priser för betäckning på era hingstar? Jag försöker planera inför när min knabbe Turbo Killer blir stor, och eftersom han är rekordhållare för GP inom rasen så gissar jag att han snabbt lär bli överanvänd om jag sätter priset för lågt.
Jag annars!
Jag skulle sätta endast DP till en början. Typ 250? Och sen ser du om du får in lagom betäckningar. Jag har satt mina på DP till en början, men fick inte en enda betäckning så nu ligger de på 20 000 resp 30 000 HRC och får in några betäckningar i veckan. En hingst har bara DP eller FT men används flitigt ändå (7VG-arabhingst) men folk betalar bara med FT där.Kollade forumet och såg en annons för ett "rescue center" och jag bara...
Det är pixlar och en stor del av hästarna som pensioneras är ändå inte så bra att de kommer bidra positivt till aveln, så varför ens bemöda sig med att spara på oönskade hästar? Klappa sig själv på ryggen över sin självutnämnda godhet, eller vad?
För att vara mer on topic, hur bestämmer ni priser för betäckning på era hingstar? Jag försöker planera inför när min knabbe Turbo Killer blir stor, och eftersom han är rekordhållare för GP inom rasen så gissar jag att han snabbt lär bli överanvänd om jag sätter priset för lågt.
Det är för att den är silvergulsvart.