Jag får inte plats annars skulle jag gärna tagit henne men de tre jag har borde bli max två men.....Ok, tänkte att hon kanske kunde peppa dig att fortsätta, är ju rätt bra trots allt
@Iamia Hon ligger på trade till dig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får inte plats annars skulle jag gärna tagit henne men de tre jag har borde bli max två men.....Ok, tänkte att hon kanske kunde peppa dig att fortsätta, är ju rätt bra trots allt
Jag får inte plats annars skulle jag gärna tagit henne men de tre jag har borde bli max två men.....![]()
Ok, tänkte att hon kanske kunde peppa dig att fortsätta, är ju rätt bra trots allt
Såklart!God kväll, så himla stressigt så här i skolavslutningsveckan att jag knappt hinner sköta om pixelhästarna! Men men, nu är jag här och har gått igenom mina ston. Två av dem, betäckta med Vibration och Echo har kastat tyvärr och så har jag några som jag skulle vilja testa.
Undrar alltså om man kan få Bukepris på
@Murray Vibration, en ombetäckning och ett sto till samt ett sto till Whydah?
@Iamia, en ombetäckning för Echo och ett sto till Idionyx?
Är du kvar?God kväll, så himla stressigt så här i skolavslutningsveckan att jag knappt hinner sköta om pixelhästarna! Men men, nu är jag här och har gått igenom mina ston. Två av dem, betäckta med Vibration och Echo har kastat tyvärr och så har jag några som jag skulle vilja testa.
Undrar alltså om man kan få Bukepris på
@Murray Vibration, en ombetäckning och ett sto till samt ett sto till Whydah?
@Iamia, en ombetäckning för Echo och ett sto till Idionyx?
AT-killen jag visade innan, fick växa upp idag trots allt
https://www.horsereality.com/horses/923120/dj-amontes
Japp, nu?Åh, kan man få besöka den där?
Har två (kanske 3) ston till honom imorgon om det går bra för hrc? Jag hänger i Europa just nu pga uttråkad, och letar nya Aytac el Nelaria stonAT-killen jag visade innan, fick växa upp idag trots allt
https://www.horsereality.com/horses/923120/dj-amontes
Han är inte jätteinavlad heller, i den synliga stamtavlan..![]()
Japp, det är bara att hojta tillHar två (kanske 3) ston till honom imorgon om det går bra för hrc? Jag hänger i Europa just nu pga uttråkad, och letar nya Aytac el Nelaria stonså kan inte betäcka just nu