Horsereality XIII

Fick denna med G+ canter och är egentligen bara ute efter ston från denna linje (vill behålla antal VG/scores och öka GP) men blir rådvill om den är värd att behålla ändå?
Den kan nog dra in lite pengar, med 7 VG och + på canter. Min Insha'Allah som har lite mindre total GP men med 6 VG 3+3 (inte + på canter eller galopp tyvärr) drar fortfarande in betäckningar mellan varven (har bara 25 dp som alternativ).

Den kan nog dra in lite pengar, med 7 VG och + på canter. Min Insha'Allah som har lite mindre total GP men med 6 VG 3+3 (inte + på canter eller galopp tyvärr) drar fortfarande in betäckningar mellan varven (har bara 25 dp som alternativ).
Insha'Allah är morfar :)
86,26 på första utställningen (och 86,899 på andra) så verkar inte bara vara 'luft' bakom VG:na heller. Jag vill ju att den ska dra in DP också i sådana fall, om den behöver vara ute för HRC för att dra in betäckningar kan jag lika gärna pensionera ;) :p

Hilfe, vilket bottennapp. :banghead:
Kedja
9VG 5G+ och 6VG 6G+ blev tydligen 3VG :meh: Seriöst? Massa G+ men ändå, kass GP och inte ärvde hon W21 heller. Enda positiva var väl G+ gallop och där hoppades jag på ett VG. :p

Insha'Allah är morfar :)
86,26 på första utställningen (och 86,899 på andra) så verkar inte bara vara 'luft' bakom VG:na heller. Jag vill ju att den ska dra in DP också i sådana fall, om den behöver vara ute för HRC för att dra in betäckningar kan jag lika gärna pensionera ;) :p
Jag hade sparat, och lagt ut på dp bara sen :)

Hur gick det med Oldiesabinobilden?
Vart en massa snack i chatten och hängde inte med i allt som sas men kontentan var väl typ att det inte finns sabino hos oldie enligt dem, hittills iaf.. (de pratar bla om vitt på magen för att vara sabino). @Mistimed kan kanske hjälpa mig förklara vad de egentligen snurrade om :p
Annars kan du gå in och läsa själv i chatten. Jag skrev första inlägget i måndags 21:55.

Vart en massa snack i chatten och hängde inte med i allt som sas men kontentan var väl typ att det inte finns sabino hos oldie enligt dem, hittills iaf.. (de pratar bla om vitt på magen för att vara sabino). @Mistimed kan kanske hjälpa mig förklara vad de egentligen snurrade om :p
Annars kan du gå in och läsa själv i chatten. Jag skrev första inlägget i måndags 21:55.

Ok, ja jag har förstått att många inte räknar sabino om det inte är magfläck, men jag kallar även mindre stark sabino för sabino(åtminstone sabinobärare), även om det så bara är en kantig kota :laugh:
Ska kolla, har inte gått med i den chatten ännu.

Har inte kommit så långt ännu men det verkar som att dom i början menar den testbara Sabino, inte Sab2(som ATs och araber har). Läste på denna sidan sabino att det hittats hos Oldenburg och kallas där för W20. Så är nog möjligt att det finns i spelet redan, men det kallas bara inte sabino och det går inte att testa för :p

Senast ändrad:
Har inte kommit så långt ännu men det verkar som att dom i början menar den testbara Sabino, inte Sab2(som ATs och araber har). Läste på denna sidan sabino att det hittats hos Oldenburg och kallas där för W20. Så är nog möjligt att det finns i spelet redan, men det kallas bara inte sabino och det går inte att testa för :p

Jag har även sett liknande hos Quarter, som också fanns med på den sidan, men ingen verkar ha provat att avla på det i spelet ännu. Så det kommer vara ett nytt projekt för mig då det inte verkar som att SW1 gör rabicano mer intensiv så måste dessa vita tecken göra det, tycker jag :angel:

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka