Självklart@Elin_B Skulle ett av mina knabbeston kunna få träffa din Sigurd?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart@Elin_B Skulle ett av mina knabbeston kunna få träffa din Sigurd?![]()
Tack, vad snällt!SjälvklartHan är redo!
Den kan nog dra in lite pengar, med 7 VG och + på canter. Min Insha'Allah som har lite mindre total GP men med 6 VG 3+3 (inte + på canter eller galopp tyvärr) drar fortfarande in betäckningar mellan varven (har bara 25 dp som alternativ).Fick denna med G+ canter och är egentligen bara ute efter ston från denna linje (vill behålla antal VG/scores och öka GP) men blir rådvill om den är värd att behålla ändå?
Insha'Allah är morfarDen kan nog dra in lite pengar, med 7 VG och + på canter. Min Insha'Allah som har lite mindre total GP men med 6 VG 3+3 (inte + på canter eller galopp tyvärr) drar fortfarande in betäckningar mellan varven (har bara 25 dp som alternativ).
Jupp!@Iamia Blev så kär i dina fina föl du visade upp så undrar om jag kan få använda Neallogaster för HRC?
Fick idag ett trevligt hingstföl efter IW Equator, 90-91-89 och 1 VG, så tänkte att det kan bli bra att låta stoet dejta sin sons halvbror (och älskar det faktum att det inte är inavel, trots den meningen...).
Om två minuter!Jupp!Nu?
Superläcker! Kan den vara lever med tanke på Gobaith i mammas stamtavla också?Kom på att jag ju måste visa den här https://www.horsereality.com/horses/688362/gwyglet Älskar färgen och är inte så pjåkig i siffrorna hellerHan blev så himla "metallig"
Efter @Murray s Casper Vollmers!
Det kan den mycket väl vara. Tittar man på benen ser de lite leveraktiga ut. Finns det något sätt att veta säkert?Superläcker! Kan den vara lever med tanke på Gobaith i mammas stamtavla också?
Fråga 'experterna' i discorden typDet kan den mycket väl vara. Tittar man på benen ser de lite leveraktiga ut. Finns det något sätt att veta säkert?
Jag hade sparat, och lagt ut på dp bara senInsha'Allah är morfar
86,26 på första utställningen (och 86,899 på andra) så verkar inte bara vara 'luft' bakom VG:na heller. Jag vill ju att den ska dra in DP också i sådana fall, om den behöver vara ute för HRC för att dra in betäckningar kan jag lika gärna pensionera![]()
![]()
Aha. Kanske får hoppa in där och fråga någon gång dåFråga 'experterna' i discorden typ
Går inte att testa. Denna efter Casper är lever (om jag förstått saken rätt): https://www.horsereality.com/horses/582109/chianti
Vart en massa snack i chatten och hängde inte med i allt som sas men kontentan var väl typ att det inte finns sabino hos oldie enligt dem, hittills iaf.. (de pratar bla om vitt på magen för att vara sabino). @Mistimed kan kanske hjälpa mig förklara vad de egentligen snurrade omHur gick det med Oldiesabinobilden?
Vart en massa snack i chatten och hängde inte med i allt som sas men kontentan var väl typ att det inte finns sabino hos oldie enligt dem, hittills iaf.. (de pratar bla om vitt på magen för att vara sabino). @Mistimed kan kanske hjälpa mig förklara vad de egentligen snurrade om
Annars kan du gå in och läsa själv i chatten. Jag skrev första inlägget i måndags 21:55.
Har inte kommit så långt ännu men det verkar som att dom i början menar den testbara Sabino, inte Sab2(som ATs och araber har). Läste på denna sidan sabino att det hittats hos Oldenburg och kallas där för W20. Så är nog möjligt att det finns i spelet redan, men det kallas bara inte sabino och det går inte att testa för![]()