Horsereality XIII

Börjar bli irriterad på ett sto, senaste fölet föddes 3/6, och idag fick jag ännu ett föl kastat. Tror det är tredje på raken, och då bytte jag ändå hingst efter dom två första kastningarna :banghead: nu provar jag med ännu en annan hingst😒

Börjar bli irriterad på ett sto, senaste fölet föddes 3/6, och idag fick jag ännu ett föl kastat. Tror det är tredje på raken, och då bytte jag ändå hingst efter dom två första kastningarna :banghead: nu provar jag med ännu en annan hingst😒

Jag har två såna ston och börjar tro att det är en bugg i systemet...

Om nån har tänkt betäcka med Pluton eller @Shaggy s Daphne så hojta snabbt, för annars får de tyvärr pensioneras imorgon.

@crazyrabbitlady skulle jag kunna få några fler dagar att rensa innan fölet? Ligger 9 över så kommer att behöva vara hård.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
13 884
Senast: Iamia
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
69 142
Senast: Laa
·
  • Låst
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
64 638
Senast: liwhoj
·
  • Låst
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
68 225
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka