Dagens besvikelse, mustangföl där föräldrarna har GP 674+668 och föl får 639
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart. Är du kvar?Om jag kommer ihåg namnen rätt så är det @Iamia som har Macrodiplax? Får jag lov att tigga mig till hrc-betäckning med honom?![]()
JappSåklart. Är du kvar?![]()
@inverterad Har ett sto som vill träffa Shehzaad om det går bra.![]()
Tack!
Tack så mycket!Såklart. Är du kvar?![]()
Börjar bli irriterad på ett sto, senaste fölet föddes 3/6, och idag fick jag ännu ett föl kastat. Tror det är tredje på raken, och då bytte jag ändå hingst efter dom två första kastningarnanu provar jag med ännu en annan hingst
![]()
Om nån har tänkt betäcka med Pluton eller @Shaggy s Daphne så hojta snabbt, för annars får de tyvärr pensioneras imorgon.
@crazyrabbitlady skulle jag kunna få några fler dagar att rensa innan fölet? Ligger 9 över så kommer att behöva vara hård.
Du skulle inte vilja sälja Daphne?
Absolut. Jag hade tänkt ge dig längre tid direkt men glömde tydligen ändra...Om nån har tänkt betäcka med Pluton eller @Shaggy s Daphne så hojta snabbt, för annars får de tyvärr pensioneras imorgon.
@crazyrabbitlady skulle jag kunna få några fler dagar att rensa innan fölet? Ligger 9 över så kommer att behöva vara hård.
Är du kvar?@Murray Hojta när det passar dig med Vibration. Och; skulle jag kunna få använda Whydah för HRC till ett sto också?![]()
Är du kvar?
Hade tänkt göra reklam för Whydah (tror han växte upp idag eller igår?) men du var tydligen snabbare
Så om någon mer vill använda blev Whydah vuxen. Trakhingst med GP706 och 4VG. 89-92-87 for dressyr och CR.